maanantai 10. maaliskuuta 2008

Paksusti voidaan


Alkaa tuon mamman askel jo painaa, ei jaksa oikein enää lenkkiä tehdä ja kuuma on koko ajan, odotan todella innolla, että pääsen lomalle enää neljä päivää niin sitten saan jäädä Bellan kanssa kotiin. Ihan tuntuu itselläänkin tukalalta kun Bella on kuin tynnyri. Yöllä täytyy jo käydä pissalla sen verran pennut jo painavat rakkoa. Ruoka on maistunut edelleenkin vaikkakin syödään pieniä annoksia ja usein. Pentukansiot ovat valmiit ainakin suurin piirtein, jotain täytyy vielä lisätä sitten kun pennut ovat syntyneet. Sitten ei ole enää kuin nimien miettiminen, mutta ei osaa miettiä vielä mitenkään kun ei ole vauvoja nähnyt niin,  ei tiedä minkä nimisiltä ne näyttävät.



Että ne jaksaa hössöttää tuon Bellan ympärillä, kyllä minäkin voin ruveta niitä vauvoja tekemään jos sitten lellitään koko ajan, nyt sanotaan vaan Diwa mene Lotan kanssa leikkimään ja anna Bella olla rauhassa, enkä minä edes kiusaa koko Bellaa. Vain Bella saa mennä tuonne kivaan huoneeseenkin ja minä en pääse sinne varmaan on ostettu sinne Bellalle lelujakin joilla se leikkii siellä kun minä en näe. No onhan tuo Lottakin ihan kiva mutta niin lapsellinen. Niin ja sitten Bella pääsee aina mamman kanssa yölläkin ulos ja jos minä sattuisin haluamaan katsomaan vaikka kuuta niin mamma sanoo vain Diwa nyt nukutaan. Luulen että kyllä mammani vielä kuitenkin tykkää minusta kun se sanoi minua tänään omaksi kuravarpaaksi ja pikinaamaksi. Huomenna kurastan itseni oikein kunnolla niin mammani on varmasti iloinen ja unohtaa Bellan vähäksi aikaa. Niin ja on yksi juttu mistä olen iloinen Bella ei pääse enää sänkyyn, mutta minäpä hyppään ketterästi lämmittämään mammani jalkoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti