keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

Pientä puuhaa


Nyt olen pulassa, olen ryhtynyt toteuttamaan tuota pentukansiota ja huomaan, että on syntymässä uusi 7 osainen tietosanakirja, siis miten minä saisin itseni kuriin ja keskittyisin vain olennaiseen, mutta kun minusta on niin äärettömän kiva suunnitella ja aivoni keksivät ihan koko ajan mitä minä vielä voisin siihen laittaa. Taitavat pennun ostajat tulla yllättymään, jospa keksin heidän ilokseen vaikka koiranostajan testin kun kaikki testit ovat niin muotia (älkää säikähtäkö sovitaan heti että tämä oli vitsi). Toinen asia mikä on suunnittelun alla on pentupaketti, mutta onneksi siinä saan osaavaa apua tuola Jamilionin lemmieläinpuodista Minnalta. Minna on nimittäin  luvannut suunnitella minun pennuilleni pentupaketit. Näyttää nyt siltä, että tämä elämäni pyörii aika pitkälti tämän pennun odotuksen ympärillä, no on se niin ihanaa aikaa tämä raskaana olo, tosin vain Bella on raskaana, minä pelkästään painavana. Monta pientä asiaa on vielä hoidettava, jotta kaikki olisi valmista pikkupalleroiden mailmaan tuloa varten.  Bella mamma käy vielä reippaana lenkillä, tosin loppumatkasta alkaa tahti olla jo hieman verkkaista. Bella syö hyvin ja näyttää olevan elämänsä kunnossa, toivottavsti kaikki jatkuu yhtä hyvin loppuun asti.



Bella ottaa rennosti



Näitä taitaa torkkua joka nurkassa tuumii Neste-Oili

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti