maanantai 7. huhtikuuta 2008

Vieraita ja velliä


Tänään pentuhuoneessa kävi 4 vierasta kurkistamassa pentuja, ne olivat tietysti Luna, Diwa, Lotta  ja Turri. Vieraat hiipivät ihan hiljaa pentukehän viereen ja kurkistivat ja voi kauhistus mamma nosti sieltä yhden pienen eläimen ja me saatiin haistaa sitä, mutta se oli aika pelottava ja me lähdettiin heti pois.



Voi ihmetystä, n-äitäköhän se Bella täällä on piilotellut?



Mua vähän pelottaa, mitä noi on?



Yök noi on vauvoja ei halua Luna katsoa.



Kiva päästäkäää mut tonne mä rupeen niitä hoitamaan, onhan ne mun kaikki.


Tänään oli suuri merkkipäivä pentujen elämässä, me syötiin tänään velliä ja jauhelihaa, ja voitte vain uskoa, että sitä velliä oli kaikkialla, intoa ei puuttunut, mutta hieman on vielä hakusessa tuo kupista syöminen. Kaikkein hauskin oli sininen poika, joka ei millään meinannut malttaa lopettaa, vaan nukkui aina hetken ja nousi taas katsomaan jäikö sinne kuppiin jotakin vielä mitä voi syödä. Kun vellit oli syöty niin porukka hiljeni ja kellahti kyljelleen ja selälleen, naakkakuorolla oli sanataon laulu ja ihanan pyöreät masut.



Alkupalat herättävät ruokahalun



"Keittoa" on nautittu



En minä ahne ole mutta jos minä vielä vähän söisin



Nukku-Matti, Nukku-Matti heittää uni hiekkaa................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti