maanantai 19. toukokuuta 2008

Töihin paluu


Tänään tapahtui sitten minun töihin paluuni ja ette usko kuinka monta ihmeellistä asiaa olen tänään hoitanut, kyllä minulla on mielenkiintoisia työtehtäviä, kun vain muistaisi mitä pitäisi tehdä. Apua voiko ihminen tosiaan nollata aivonsa näin täysin. Työkaverit kyllä lohduttivat, että loppuviikosta olen jo saanut selville monta asiaa. Tänään suurimman osan ajasta tuntui, että olen mielisairaalan avo-osastolla ja en pysty päättämään olenko sielä potilaana vai hoitaja. Harry saa vielä vietää lomaa, ja hoivata Milanaa. Tänään olen myös saanut kuulumisa Moritzilta, Danalta ja Mandyltä, kaikilla oli asiat oikein hyvin ja pieniä koulutus vinkkejäkin kaipailtiin. Tässä pentutohinassa olen ihan unohtanut kertoa Turrin hieronnasta, perjantaina siis meille saapui hieroja Turrille, ja Turri makoili Satu-hierojan sylissä ja samalla kun Satu hieroi Turria niin hän hyräili Turrille lauluja ja kertoi tarinoita toisista koirista, Turri kuunteli korvat tarkkana ja näytti nauttivan saamastaan hieronnasta. Koko koira hierottiin ja kun n. 45 minuuttia oli hierottu, Turri nousi ja konttasi ruokapöydän alle ja se oli merkki, että nyt tätä lajia riittää, joten siihen lopetettiin. Mutta suurin ihme tapahtui seuraavana aamuna kun lähdimme lenkille, vaikka kuinka katsoin niin Turri ei ontunut yhtään, siis ei tosiaan ontunut, tänään on kolmas päivä ja Turri ei edelleenkään ole ontunut, tänään tehtiin jo hieman pitempi lenkkikin. Joulukuusta asti on yritetty lääkkeillä ja pistoksilla ja ontuminen on vain jatkunut. Minä pidän tätä kyllä ihmeenä, hieroja Satu tulee uudelleen ensi perjantaina ja Turri odottaa innolla uutta tapaamista. Kun hieronta oli päättynyt niin Turri kävi nuolemassa Sadun naaman kokonaan (= Turri ei nuole koskaan kenenkään naamaa), sen tehtyään marssi keittiöön, avasi roskakaapin oven ja vetäisi roskapussin keskelle keittiön lattiaa ja marssi eteiseen pyytäen päästä pihalle.



Turrin kanssa lenkillä tänään, Turrillakin on turkin pudotus vaihe menossa, alkaa olla tuota koiran karvaa ihan omiksi tarpeiksi, kun Turri, Bella ja Luna kaikki pudottavat turkkinsa samaan aikaan, tulee varmasti käteen jännetupen tulehdus tuosta harjaamisesta ja aina vain riittää ja riittää.



Sillä aikaa kun isot koirat olivat lenkillä, opetteli Milana tekemään kuperkeikkoja, ja tästä alkaa siis koirakuperkeikka.



Siis peppu ylös pää alas jalat suoristuu ja..



Sitten jotekin kiertäen ympäri vai miten se oli



Varma alastulo ja koko kuperkeikka oli siis valmis, eikös ollut vähän taitava pieni eläin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti