maanantai 2. kesäkuuta 2008

Hihnan toisessa päässä kirja


Kiitos,autoitte minua löytämään kirjan ja nyt olen sen saanut. Olin käynyt huutonetissä katsomassa eikä siellä ollut mitään kirjaa myytävänä ja kun sain kuitenkin postia missä oli huutonetin linkki ja samaan aikaan kommentin , että huutonetissä löytyy niin menin uudelleen katsomaan asiaa ja tosiaan juuri silloin oli huutonettiin laitettu kirja myytäväksi ja tänään aika umpeutui ja minä sain kirjan, olen tosi iloinen asiasta.  Tarvitsin kirjaa oheismateriaaliksi verkkokursille, sillä olen ilmoittautunut Elänkoulutuskeskuksen oppimisteorian peruskurssille. Kurssi vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja ensimmäisenä tehtävänä käsitellään klassista  ja operanttia ehdollistumista. Meitä on kursilla kolme ryhmää ja minä kuulun ryhmään nro 3. Verkossa opiskelu on ihan uusi kokemus, ihan jännittää miten siinä onnistun. Minulla on oiva tilaisuus sitten testailla oppimiani asioita tuohon Milanaan ja kyllä kait nuo muutkin oppia tarvitsevat ja olisihan se hienoa jos osaisi koiriaan kouluttaa oikealla tavalla. Tänään Milana oli ensimmäisellä remmilenkillä suuressa mailmassa, mentiin pihaportista ja sitten tien yli ja pieni pätkä kohti metsää, mutta sitten palattiin kotiin. Huomenna mennään taas hieman pidemmälle.



Miksi tuo Neste-Oili saa tuossa nukkua kun minun pitää lattialla nukkua, odottakaa vaan kun kasvan niin menen varmasti sohvalle.



Äiti Bella saanko tulla sun kainaloon, vaikka oletkin ihan karvaton

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti