keskiviikko 16. heinäkuuta 2008

Jos metsään tahdot mennä nyt..


niin takulla yllätyt, siellä näet sä sammaleet myllätyt, vai miten se nyt oli. Pikkuiset Milana ja Max kävivät metsässä mylläämässä sammaleita ja hauskaa oli. Isojen kanssa emme tänään menneet lenkille koska oli niin kuuma ja varsinkin Diwa ei juurikaan jaksa enää liikkua kun kuumuuskin vielä vaivaa. Diwalle annettiin tänään matolääkkeet ja kaikki alkaa kohta olla valmiina vauvojen tuloa varten, vaakallakin käytiin ja painolukemat näyttivät 74 kg, eli kun Satu aikoinaan reilut kaksi vuotta sitten luovutti hoitooni Diwan painoi pieni neito 9 kg 200 g, sunnuntaina kun vien Diwan Sadulle niin toivottavasti on pentulaatikko tehty XXXLLL kokoa. Uskon että Diwa pyöräyttää Sadulle hienon pentueen ja kyllä minuakin vähän jo jännittää, sillä Satu on luvannut, että Saan mennä mukaan auttamaan kun Diwa synnyttää, onneksi olen jo saanut sovittua lomaviikosta työnantajan kanssa.



Me katsotaan yhdessä niin me nähdään tarkasti on se käpy vai mitä?



Ja matka jatkuu seuraa vain johtajaa Max



Missä se Milana taas on ei se pysy yhtään paikoillaan, Milanaaa



Hih hih täällähän minä täällähän minä



Minäpäs löysin sinut



Mamma minulta putoo kieli.



Minulla on hieno keppi, Max ei saa kiinni  Milana juoksee kovaa



Miten tuo Milana uskalsi sehän kastuu ihan märäksi.



En minä uskaltanutkaan, minä putosin.



Lotta auta minäkin haluan pudota veteen...........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti