tiistai 26. elokuuta 2008

Koulussa


Tänään oli taas Milanan koulupäivä ja oli kiva nähdä koulukaverit. Ja mitä kummaa Milanalla on poikaystävä jonka kanssa oli niin hauskaa. Poika oli komea Simo kultainennoutaja.



Tässä saapuu Simo emäntänsä Pirkon ja isäntänsä Askon kanssa. Simon ilmeestä näkee tyttö rekisteröity?



Hei tyttö minä olen Simo leikitäänkö, sopii huutaa Milana



Minä olen Dogo Argentino ja minun nimeni on Akka  ja minä olen Milanan luokkakaveri.



Minä olen Australian kelpie ja tässä perheeni.



Tässä meillä on välitunti ja minä ja mammani vain hengaillaan, sitä kutsutaan toisella nimellä rentoutumiseksi, joka koirahan sen nyt osaa ei sitä tarvisi koulussa opetella.



Ensimmäisellä tunnilla mammani sai pinkoa täysillä karkuun ja minä sain ottaa hänet kiinni ja minä menin lujaa mammani perässä ja sitten minä istuin hänen eteensä ja mammani huusi yes ja antoi lihapullaa. Tuo kiva nainen joka pitää minusta kiinni on Kaisa ja hän on opettaja.



Tässä minä pidän kontaktia mammaani ja se on tosi hienoa, sillä mammani huutaa koko ajan Yes Yes ja taas tuli lihapullaa, samalla mammani naksuttaa sellaista pientä rasiaa nacks nacks, tässä pitää olla tosi taitava tyttö, että selviää kaikista mammani jutuista.



Lopuksi kuuntelemme tarkkaavaisena mitä läksyjä saimme kotiin. Seuraavalla kerralla tuleekin tosi jännää, sillä me menemme Naantaliin opettelemaan miten kaupunkikoiran pitää osata käyttäytyä. Kiitos Simon emännälle kuvista ja erikoisterkut Milanalta Simolle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti