sunnuntai 17. elokuuta 2008

Milana oli ravustamassa


Tänään Beluna-ambulanssi lähti kohti Köyliön järveä ja tarkoituksena oli mennä tapaamaan mumua ja vaaria ja ravustamaan vaarin kanssa. Äitini ja isäni ovat tulleet viettämään pari lomaviikkoa Köyliöön. Sää ei meitä kovin paljon suosinut, jos ei ihan koko aikaa satanutkaan niin ainakin oli pilvistä ja kylmähköä, no se ei haitannut.



Missä ne ravut luuraavat ihmettelee Milana.



Ei näy täälläkään niitä rapuja?



Rapu heti tänne!



Jaahah siis tarvittan venettä ennen kuin niitä rapuja saadaan, onneksi vaari selitti, että ei minun tarvinnut niitä yrittää kahlaamalla löytää, kun ne ovat niin huonosti koulutettujakin että eivät tottele vaikka niitä huutaa.



Ai tuollaisia "ötököitä" eihän niistä ole edes leikkikaveriksi.



Vaari eivätkö ravut olekkaan punaisia?



Milanan rapusaalis, olipa tosi herkullista.



Nyt päiväunille vaikka ei niitä rapuja minulle annettukkaan ei kuulemma olleet koiran ruokaa, no onneksi vaari antoi minulle makkaraa, vaikka mamma huusi kuin leijona ei Milanalle saa antaa makkaraa Milana syö vain koiranruokaa, mutta vaari oli rohkea eikä uskonut mammaa ja minä sain sitä herkkumakkaraa ainakin kaksi siivua. Kun kasvan isoksi aion syödä makkaraa vaikka kuinka paljon, sitten kun minun ei tarvitse enää uskoa mammani ohjeita (tuleekohan sellainen aika?).



Kyllä mökillä on mukavaa, en taida lähteä mamman mukaan taidan jäädä tänne mummolaan josko vaikka vaari antaisi vielä sitä makkaraakin.



Taidan sittenkin lähteä kun tuo vaari rupesi hassuttelemaan.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti