torstai 25. syyskuuta 2008

Kakarat lenkillä


Milanan ja Maxin kanssa lähdettiin katsomaan syksyistä metsää, haavan lehdet olivat varsisseet maahan ja peittivät sammalikon keltaisena mattona. Opeteltiin kakaroiden kanssa hieman rauhallista seisomista ja hampaiden näyttämistä. Kakarat yrittivät lyödä leikiksi koko treenit mutta jämäkästi me Lotan kanssa ohjattiin Max ja Milana harjoittelemaan. Meillä oli tosi kivaa metsässä ja koirat juoksivat kilvan tutkimassa metsän ihmeitä.



Reippahasti käypi askeleet



Mitäs tuolla näkyy,mamma  tule katsomaan



Eikös ole vähän hienoa, kun mamma nosti mut tänne,olen Kingi



Näin me treenattiin seisomista mamman kanssa ja seuraavassa kuvassa näette miten Maksi treenasi.



Eikös ole hieno asento, minusta paljon parempi asento kuin tuo seisominen.


Tänään sain myös ihania kuvia Topista ja Leevistä ja kaikkein parasta oli se, että sain myös kuulla että Topi tulee meitä tapaamaan, muutama yö on nukuttava ja sitten Topi jaTarja saapuvat.



Tässä olen minä Topi ja kuten näette olen tosi rauhallinen ....



Hau hau kyllä mulla vauhtia riittää, tuo edellinen kuva oli sellainen edustuskuva tässä me leikitään Taavin kanssa vauhdilla, arvatkaa kuka voittaa ja saa pitää tämän hienon kepin?



Topi voitti Topi voitti!



Kuules vekara, tästä keskustellaan vielä, tämä oli kyllä minun keppini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti