torstai 4. joulukuuta 2008

Siivousapulaiset


Jasmin päätti auttaa siivouspuuhissa ja sai myös itse apulaisia saman tien,seurasin sivusta tapahtumia ja kyllä minua nauratti kun koirat ryhtyivät Jasminia auttamaan, pakko oli hakea kamera.



Jasmin: Laitan tämän maton tuohon sovalle kun se on pudonnut lattialle. Lotta: Nousempa valmiiksi sohvalle, että voin auttaa maton levityksessä. Milana: Minäpä nosta tuon tyynyn kun se on pudonnut sohvalta. Diwa: Minä vain menen ohi tämän möllykän kanssa.



Jasmiin: Siirtykää!! Lotta: Mä kyllä autan. Milana: Älä töni mä autan sua.



Jasmin: Siis minä laitan tämän maton sohvalle. Milana ja Lotta: Me laitetaan tämä matto tähän sohvalle.



Jasmin: Kohta menee hermo matonkuteiksi, siirtykää!!! Milana ja Lotta: Kohta on valmista, näin se sujuu yhdessä.



Jasmin: Ei tule mitään olkoon. Lotta ja Mílana: Me tehtiin se matto on sohvalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti