keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Vain hetki vanhaa jäljellä


Bellan vuosi alkoi paremmin kuin hyvin  Somerolla 5.5.2007 VSP,PN1,SERT, FIN MVA ja kaikki näytti olevan aivan loistavasti. Odotettiin vain juoksun alkua ja upea uroskin odotteli Ruotsin maalla Bellaa. Juoksu alkoi, astutus sujui kuin tanssi, kaikki piti ollahyvin vain yksi asia meni pieleen pentuja ei tullut, pettymys oli minulle suuri olin niin niin kovasti toivonut Bellalle vauvoja. Pentuhuone siis jäi vaille pienten pentujen töppösten töminää. Ei muuta kuin kaikki suunnitelma oli alotettava alusta ja seuraavan astutuksen suunnittelu aloitettava. Bella sai olla terveenä ja myös Bellasta oli vihdoin tullut aikuinen koira, ja minun mielestäni kaunis narttumainen leo neiti.



Diwan vuodesta minulle on jäänyt mieleen Diwan kanssa tekemämme erilaiset harrastukset , oli hakumetsää, ohituskurssia, verijälkeä, käytöskoulua ja vaikka mitä. Diwan energia ei hetkeksikään loppunut minun kyllä meinasi joskus. Diwan on aivan erilainen leoneiti, voisipa melkein sanoa, että sellainen poikatyttö. Diwalla on huomattavasti enemmän vartiointiviettiä kuin meidän muilla leoilla ja Diwa olisi mielellään vaikka koko porukan johtaja jos se vain muille sopisi. Ei sovi edes minulle ja tästä asiasta me keskusteltiin usein. Diwasta tuli myös nainen ja lonkat ja kyynärät kuvattiin. En voi unohtaa eläinlääkärin lausetta niin on kuin helmet simpukassa ja A/A:han sieltä sitten tuli ja 0/0. Oli se huippuhetki. Kasvattaja Satu oli koko vuoden vahvasti mukana Diwan elämässä tukeassa minua Diwan kasvatuksessa kiitos siitä hänelle. Diwa myös yllätti minut täysin ottamalla Lotan suojiinsa ja toimimalla Lotan keinoemona.



Viimeisenä Lotan vuosi, joka luonamme oli vain vajaa kaksi kuukautta, mutta se aika oli meille pelkää iloa. Oli hieno kokemus hakea itse pentu ulkomailta ja ne ikimuistoiset kokemukset naurattivat pitkään heti kun oltiin päästy Suomeen. Lotta on meidän ikioma Saksalainen prinsessa, josta toivottavasti kasvaa oikein hieno leoneito laumaamme.



Näillä muisteloilla laitamme sinetin vuodelle 2007 ja suuntamme katseemme kohti tulevia seikkailuita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti