tiistai 20. tammikuuta 2009

TÄYS KYMPPI


Eilinen ilta oli täys kymppi-ilta Belunan Kinglyt olivat täydet kymmenen kuukautta. Parhaimmat onnittelut kaikille leonuorikoille. Sain myös kuulla, että Pontus ei pääse Turun näyttelyyn, koska Pontukselle on tullut hotspot pepun päälle. Olkaa tarkkoja ja tarkkailkaa koirienne ihoa, sillä nyt on ollut tosi paljon hotspotteja havaittavissa. Koirilla on vielä paksu alusvilla ja kosteat kelit pitävät koiran turkin kosteana joten hotspotilla on hyvät kehittymisolosuhteet. Ensiapuna jos löydös on pieni voidaan kohta puhdistaa Betadine-liuoksella ja päälle ripotella perunajauhoja, jos tämä kotikonsti ei auta vaan hotspot leviää niin sitten yhteys lääkäriin.



Mooses 10 kuukautta Tampereelta



Olen minä niin söpö.



Nokialta löytyy tälläinen 10 kk vanha nuorimies Max



Olen minä niin suloinen


Toinen täydenkympin juttu oli illalla kanalassa ja se oli kanalanensimmäinen MUNA.



Beluna kanalan ensimmäinen oma muna, kyllä Einari kukko saa olla ylpeä kanoistaan.



Tänään on kiire kotiin katsomaan onko näitä herkkuja lisää.


Nämä kaikki kymppijutut tulivat päivän viiveellä kun it-setä oli taas laittanut minun nettini johdot solmuun ja eilen ei juttuja kirjoiteltu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti