maanantai 30. maaliskuuta 2009

Kiva yllätys


Sain ihanan yllätyksen Moose pojan synttärikuvia, Teija oli saanut muutaman kuvan pelastettua kuvista ja sain ne ihan yllärinä sähköpostiini. Tässä komea 1vuotias.



Minulla oli hauskat synttäri bileet ja tässä minä odotan herkkukakkua. Eikös olekkin hauska pipo minulla?



Tässä minä lämmittelen takkatulen ääressä.



Tässä on sitten se pääkuva mitä se kasvattaja halusi,ihme juttu luulisi, että haluaisi nähdä minut kokonaan



Ulkoilemassa.


Bella-mamma voi edelleen hyvin ja läähättää tuossa vieressäni. Selkeästi välillä olo on jo tuskainen. Minun töissä käymiseni helpottaa, sillä KePo on kotona ainakin kaksi päivää, ja tänään naapurin Inga kävi Bellaa katsomassa ja raportoi minulle sitten kuulumiset. Minulla on kyllä tuota organisointikykyä naapurit ja kylänmiehet on hetkessä organisoitu auttamaan minua. Hyvä että on ihania naapureita jotka auttavat.



Kuka mahtaa olla kukkulan kingi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti