maanantai 16. maaliskuuta 2009

Suomen Leonberginkoirat ry


Minulta on jo useaan otteeseen tiedusteltu, miksi Bellan astutusta ei näy Leonbergiyhdistyksen sivuilla. Olen vakuuttanut kaikille kysyjille, että kuulun Suomen Leonberginkoira ry yhdistykseen ja olen ilmoittanut astutukseni  pentuvälittäjälle, mutta minulle on ilmoitettu, että sairastapauksesta johtuen astutusilmoituksen sivuille laittaminen on viivästynyt,mutta minulle luvattiin astutusilmoituksen ilmestyvän sinne tuota pikaa. Jokainen voi halutessaan tarkistaa jäsenyyteni kyseiseen yhdistykseen. Olen myös allekirjoittanut kasvattajasitoumuksen ja olen myös Suomen Kennelliiton jäsen.


40 vrk täyttyi ja noin 23 on jäljellä. Tänään sitten Bella sai matokuurin sillä ja sama kuuri vielä kahtena seuraavana päivänä. Bella kävi tänään myös vaakalla ja lukemat olivat tasan saman verran kuin edellisessä astutuksessa 40 vrk kohdalla eli 51,2 kg´. Ruoka maitui tänään hyvin ja herkkuna Bella sai sydäntä ja sen jälkeen onkin uni yllättäen maistanut. Aika jännä yhteen sattuma Bellan edelliset pennut syntyivät 19.3 pääsiäisviikolla keskiviikkona Minna Canthin päivänä ja nyt Bellan laskettu aika on 9.4 pääsiäisviikolla keskiviikkona ja silloin on Mikael Agricolanpäivä.



Välillä mua hymyilyttää tuo mamman hössötys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti