perjantai 22. toukokuuta 2009

Pentuhepuli


Tänään pennut olivat ulkona kun alkoi sataa ja siitä sai alkunsa kauhea pentuhepuli, en meinannut saada pentuja sisätiloihin ollenkaan niin hauskaa vesisateessa oli. Lopputulos oli, että minulla oli 5 uitettua koiraa kun vihdoin koko lauma oli koottu sisätiloihin. Pennut kantavat kaiken mitä vain löytävät heti pentuhuoneeseen, tänään sieltä löytyi minun aamutakkini, vyö, lattiaharja, 3 kenkää, talouspaperirulla, kaikki lelut mitä oli löydetty ja pyyheliina. Kaikki irtotavara on pennuille aarteita ja ne täytyy jemmata. Yritin saada pentujen painot ja hiki tuli siinäkin hommassa, ei sitten millään kukaan pysynyt vaan päällä tai sitten oli kolme pentua yhtäaikaa. Tästä hommasta lopputulos oli se, että kaikkien pentujen painot alkoivat numerolla 8 eli jokainen painaa yli 8 kg. Ruoka maittaa hyvin ja kupit tyhjenevät vauhdilla. Tänään kun Bella meni lapsiaan katsomaan niin pennut suorastaan kaatoivat Bellan ja ryntäsivät imemään, aika hurjan näköistä touhua, mutta ei kauaa kun pennut jo riensivät seuraaviin puuhiin.



Mamma nukkuu tuolla minä kyllä näen sen.



Uusi lelu minä leikin sillä, eikun minä, minäpäs..



Minun ruokakuppini eipäs kuin minun



Että vaakaan pitäisi mennä, onko pakkojos ei taho?



No punnitse sitten, ai että ei enää tarvitse olla tässä, mamma ei osaa koskaan päättää pitääkö olla vai eikö pidä.



Olisiko näin hyvä, otetaan tuplapaino (aika vitsikkäitä palleroita)



Minäkin olen ihan rauhallinen pentu ja odottelen tässä omaa vuoroani, voi voi punnitus päättyi jo.



No mä olen sitten vain niin mahdottoman söpö.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti