tiistai 12. toukokuuta 2009

Tiistain päivitykset


Otetaanpa uudelleen tämä juttu, kun kone heitti minut pihalle juuri kun juttuni oli valmis ja se tietysti hävisi bittien taivaaseen. Pennut ovat oivaltaneet, että mailma on suuri ja avara ja eivät halua olla yhtään enää pentutiloissa vaan halauavat olla kaikkialla muualla ja minun aikani kuluu kun etsin niitä koko ajan kuka on missäkin yksi on saunassa toinen kaapin alla kolmas ihan hukassa , mutta onneksi nyt taas illan tullen olen löytänyt kaikki pennut ja turkit on harjattu. Tänään Lotalla oli kylpypäivä ja palkkioksi kauniista käytöksestä Lotta pääsi tutustumaan pentuihin, Lotta oli ihan järkyttynyt ja seisoi kuin saha pukki kun pikkuiset "piraijat" aloittivat tutustumisen. Diwa kävi tänään rokotuksella ja tuliaisena retkeltään KePo ja Diwa toivat pennuille puruluita, hetken aikaa nekin kiinnostivat.



Kukas pörröhäntä se sinä olet me ollaan pentuja.



Hauska tutustua minä olen Lotta, miksi te olette noin pieniä.



Me juodaan sun maidot niin meitä tulee isoja, hei pojat tää iso koira on epäkunnossa ei mitään maitoa ei edes niitä lupsuttimia.



Nyt meni ruoka kovaksi ei irkene mitään.


PS: Kun ostin tuota lattian mattoa niin pyysin leonberginkoiranturkin väristä ja aika hyvin nuo taitavat olla samaa sävyä, vaikka KePoni taa häpesi minua kun kukaan ei kuulemma osta tuollaisilla kriteereillä lattiamattoa mutta minä kuitenkin ostin.



Tää on parempi puruluu, kun oikein puree niin kuuluu kiljaisu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti