sunnuntai 9. elokuuta 2009

Synttäreitä viettämässä


Tänään olimme Köyliössä viettämässä äitini ja minun synttäreitä, sillä meillä on vain kaksi päivää syntymäpäivien eroa ja olemme siis molemmat leijonia. Mitä kaunein kesäpäivä suosi meitä ja mukaan juhliin pääsi Pilvi ja olipa siinä ihmettelemistä molemmin puolin. Pilvi ja Löpö ovatkin sitten tehneet loppupäivän tuttavuutta oikein urakalla ja yhteisleikit alkavat jo sujua mainiosti.



Matka taittui mukavasti auton ikkunalla matkustaen



Vautsi miten iso juomakuppi'



Mummu ihmettelee mitä kummaa sillä Arjalla nyt on mukanaan.



Vaarin kanssa kukkia kastelemassa



Sitten lähdettiin katsomaan löytyisikö katiskasta kaloja Löpölle.



Täälläon huippukivaa.



Minun isäni ja Pilvi, Pilvi syö vaarin korvat.



Löpö nukkuu yöt isossa koirahäkissä, jotta yöllä ei tapahdu mitään vahinkoa kun minun valvova silmäni ummistuu.



Kohta minä pyydystän tuon koiran.



Kävin lukemassa Mandyn ihmeellisistä seikkailuista ja ihan pakko oli napata nämä kaksi hauskaa kuvaa sieltä omaan blogiini, tässä kuvassa Mandy on oppinut uimaan ja Samin kanssa taitaa olla kilpauinti menossa. (Minulla on lupa nappailla kuvia Mandystä, joten älkää pelästykö että käyn toisten kuvia nappailemassa ilman lupaa).



Mandy on niin kaunis ja onnellisen näköinen tässä kuvassa. Terveisiä vaan uimareille Kokkolaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti