perjantai 18. syyskuuta 2009

Vapaa päivä


Tänään minulla oli pitkästä aikaa vapaa päivä töistä ja se tarkoitti että saimme koirienkin kanssa nukkua pitempään. Koirat heräsivät normaalisti klo 5, mutta kävivät vain nopeasti pissalla ja sitten koko lauma jatkoi uniaan minä mukaan lukien 7:40 oli sitten ylösnousun aika vaikka silloinkin Luna vielä päätti jatkaa nukkumista. Luna on todella aamu-uninen koira. Sitten meillä on opittu uusia asioita, Pilvi oppi tänään hyppäämään sänkyyn, sohvalle ihan joka paikkaan. Eikä tässä vielä kaikki, illalla mentiin sitten arkitottelevaisuutta opettelemaan, minä sainkin tänään treenata Max-isojalan kanssa , koska Satu oli estynyt , Harry ohjasi Pilveä, me siis harrastettiin yhdessä. Tänään opeteltiin katsekontaktia, seuraamista, vetämättä remmissä, ja sitten leikittiin että ollaan näyttelyssä tai eläinlääkärillä ja kaikki koskettelivat toistensa koiria ja katsoivat niiden hampaita. Sitten treenattiin vielä odottamista. Max oli taitava oppilas kuten Pilvi ja Mikikin. Hauska ilta kaiken kaikkiaan taas tänäänkin



Pilvellä on ihan extrapaikka autossa missä Pilvi matkustaa



Minä olen ihan itse hypännyt sängylle jipii



Olempas tosi korkeella miten minä tänne jouduin.



Kauniita unia.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti