maanantai 5. lokakuuta 2009

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan...6.10.09


Vain muutama tunti niin komeat prinssit ja suloinen prinsessa täyttävät puoli vuotta. Koko Belunan lauma  onnittelee pikkuisia ja kiittää kaikkia perheitä hienoista kodeista joissa pikkuiset Belunalaiset kuninkaalliset ovat saaneet kasvaa. Olen todella iloinen, että olette jaksaneet lähetellä minulle kuvia ja sähköposteja ja avanneet kotienne ovet. On ollut tosi hienoa seurata pentujen kasvamista ja kehittymistä ja erityisen iloinen olen siitä,että te kaikki olette panostaneet pentujenne kouluttamiseen ja olen aivan varma että tästä on teille suuri hyöty koiran kasvaessa. Tämä pentue on kaiken kaikkiaan hyvin iloinen ja aktiivinen pentue,olen myös saanut kuulla tuolta koirankouluttajilta, että nämä pennut ovat olleet hyvin oppivaisia ja motivoituneita miellyttämään omistajiaan. Siis vielä kerran kaunis kiitos teille kaikille ja viettäkää hienot puolivuotis synttärit. Tässä puolivuotias prinsessa Sanni.



"Sisarukset" Nelli ja Sanni



Prinsessa Sanni (Belunan Princess Dina)



Metsänneito 6 kk vanha Sanni.


              ONNEA                ONNEA      


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti