perjantai 11. joulukuuta 2009

Belunan Kingly Milana


Belunan Kennelin ensimmäinen pentu näki päivän valon 19.03.2008 ja sai nimekseen Belunan Kingly Milana. Tänään Milana lähti KePon kanssa heti aamusta lääkäriasema Pet-Vet:iin tapaamaan Tuomas Illukkaa, jonka oli tarkoitus tutkia Milanan silmät, lonkat ja kyynäreet ja niin hän tekikin. Minua jännitti niin kamalasti ettei mitään määrää ja töistä ei tullut yhtään mitään kun odotin Harryn soittoa. Minun piti alkuperäisen suunnitelman mukaan kuvata Milana vasta keväällä, mutta tottahan se on ei minun hermo kestänyt odottaa. Seuraavat tulokset sitten lähetettiin kennelliittoon hyväksyttäviksi: LONKAT A/A, KYYNÄREET 0/0 ja silmät TERVEET. Tuomas oli vielä maininnut että katselee sellaisia lonkkakuvia mitä näkee vain kirjoissa, joten olempa tosi tosi iloinen ja niin onnelllinen. Kyllä Milana on saanut hyvät geenit ja kait sitä itsekkin on jotain osannut oikein tehdä jos on neljäs A-luokan koira perheessä ja ei Lunakaan paljon sarjasta poikkea. Hetki tietysti pitää vielä jännittää, että varmistus tulee kennelliitosta.



Milana


LOTAN 5:s PÄIVÄ ASTUTUKSESTA


 



Kyllähän minä saan seisoa sohvalla hei mähän olen Lotta.



Ai että sohvalla istutaan no voin mä istuakkin.



Entäs näin , mutta en mä ainakaan enää koskaan nuku lattialla.


Lotta on valloittanut Harryn täysin Lotta saa istua Harryn sylissä ja Harry siirtyy pois sohvalta kun Lotta haluaa tulla siihen ja koko ajan käsi rapsuttaa Lottaa korvan takaa, ja Lotta nauttii täysillä. Tänään KePo on myös saanut Lotan mammatarhan terassin valmiiksi, ja kopissa on oljet pehmusteena. Tänään Lotan ruokalistalla oli sitten peuranvasanlihaa, kurkkua, kiinankaalia, kesäkurpitsaa ja lanttua, kaikki syötiin ja vielä vähän muutakin olisi mennyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti