torstai 31. joulukuuta 2009

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE VUODELLE 2010



HYVÄT BELUNAN PENTUJEN OMISTAJAT

Näin vuoden viimeisenä  päivänä haluan toivottaa teille ensinnäkin hyvää uutta vuotta ja sitten kiittää sydämestäni siitä  kuinka olette ”minun” pikkuisia Belunalaisiani hoitaneet ja kasvattaneet. Olette antaneet heille aikaanne, kärsivällisyyttänne , opettaneet heitä ja hellineet ja leikkineet heidän kanssaan. Olette kasvattaneet heistä hienoja koiran taimia, Kinglyt ovat jo hieman suurempia taimia ja prinssit ja prinsessa sitten vielä hieman pienempiä. Mutta jokainen on iloinen , terve ja perheensä rakastama pikkuleo (kuten huomaatte ne teillä asuvat jättiläiset ovat minulle pikkuleoja). Olette hienosti jaksaneet pitää yhteyttä kasvattajaan ja lähetellä koko vuoden kuulumisia ja kuvia minulle. Olen saanut nauttia monista hauskoista vierailuista ja olette tulleet minulle ja Harrylle ystäviksi. Olemme saaneet Harryn kanssa myös vierailla luonanne. Belunaiset ovat tulleet teille osaksi perhettänne ja antavat varmasti teille paljon iloa elämäänne, vaikka samalla järjestelevät teille monen moista yllätystäkin, ja niin täytyy aina välillä itsekin muistuttaa mieliin, että kysymyksessä on eläin / koira, joka toimii omien vaistojen ja koiramaisten tapojensa mukaan. Koirankasvatuksessa on kuitenkin ihan toimiva tuo lastenkasvatusohje, ne tarvitsevat rajoja ja rakkautta sopivassa suhteessa. Hauskaa on aina saada postia missä vauhdikkaat leot leikkivät kanssanne ja lastenne kanssa, hienoja ovat myös ne kuvat kun koirakaverin kanssa mennään ihan täysillä. Olen myös iloinen, että vaikka usein se perheen naisväki on aktiivisempi sen koiran hankintahetkellä, niin teidän perheissänne myös miehet ovat ylpeitä lemmikeistänne ja osallistuvat koiran elämään, kuten oma KePonikin. Toivotan teille rauhallista vuoden vaihdetta ja onnellista vuotta 2010.


LOTAN NEUVOLAUUTISET


Tänään ruoka on taas maistunut huonommin ja toinkin Lotalle kaupasta tuliaisiksi pari possun kieltä ja ne Lotta  popsi poskeensa. Lenkille lähdettiin, mutta pitkälle ei päästy ensin paleli takatassu sitten etutassu ja taas takatassu (vedättääkö tuo koira minua), joten me palattiin sitten takaisin ja Lotta kiipesi sohvalle ja oli tyytväisen näköinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti