lauantai 16. tammikuuta 2010

LOTAN KUULUMISET


Tänään pentuhuone on sitten laitettu kuntoon, pesty ja putsattu ja pölyt poistettu. Nätti siitä taas tulikin vaikka itse sen sanonkin, kylläon vauvojen sinne hyvä syntyä.Mutta ei riitä,että minä olen tyytyväinen myös tulevan äidin pitää olla tyytyväinen joten Lotta lähti sitten tarkastus kierrokselle.



Täällä sitten Lotan ja Enzon vauvat tulevat syntymään.



Itse pidän tästä ryijystä kovasti, toivottavasti pennutkin.



Lotta tarkastus kierroksella



Tarkastuskierroksen lopuksi Lotta kiipesi sohvalle ja ajatteli varmasti että ei ihan vielä tuonne pentulaatikkoon mutta ei enää kuitenkaan kauaa aikaa ole joten hyvä että ovat laittaneet valmiiksi.



Mulla on vähän kuuma.


Tänään oltiin myös lenkillä ja tuo Lotta on aivan ihmeellinen koira mielestäni (no meillähän on vain ihmeellisiä koiria), kuljimme tuttua polkua pitkin ja eräässä kohdassa on sitten lankuista tehty ojan ylityspaikka kun saavuimme siihen Lotta katsoi minua ja kääntyi pois, liianvaarallista, samalla tavalla on käynyt monessa kohden eri suunnalla lenkkeillessämme,minulle on tullut tunne, että Lotta ei tee mitään mikä vaarantaisi vauvojen turvallisuuden. Tänään vauvat on taas ruokittu hyvin ja siellä ne köllöttelevät Lotan masussa. Lotta sai myös tänään matolääkettä. Huomenna onkin jännittävä päivä sillä Lotta saa vieraita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti