tiistai 2. helmikuuta 2010

Herätys ja sitten


on se viimeinen työpäivä huomenna ja sitten meidän todellinen laatuaika alkaa Lotan kanssa, vaikka kyllä siitä pääsevät tietystikkin nauttimaan muutkin koirat, sitä täytyy vain suunnitella päivänsä hyvin, jotta kaikki sujuu kitkattomasti. Päivisin olen kiinni varmasti aluksi pentusissa kokonaan, mutta sitten kun KePo tulee kotiin niin ehdin olla muiden koirien kanssa ja pääsee siinä sitten lenkillekkin ja ulos tuulettumaan. Öisin sitten saa katsella niitä hauskoja TV-ohjelmia ja oppia kaikenlaista uutta varsinkin nykynuorison mailman katsomuksellisia asioita, joista itse on jo pudonnut pois.  Kun ollaan Lotan kanssa nukuttu jo pentuhuoneessa niin muut koirat ovat vallanneet paikkani sängyssä taitaa tulla jossain vaiheessa valtataistelu. Mummi on hoitanut Lottaa hellyydellä ja käyttänyt kaikki konstit saadakseen Lotan syömään jotakin, ruokahalu on lähes kadonnut, mutta en minäkään laittaisi vatsaani mitään jos se olisi noin täynnä jo ennestään. Eilen illalla kun Lotta seisoi paikoillaan oli ihanan näköistä kun vatsa liikkui ja Lottakin oikein käänsi päätään, että mitä minun vatsassani nyt tapahtuu.



Ne kutittaa mun vatsaa.


Lotalla on aloitettu lämpöjen mittaaminen ja ovat vielä ihan normaalilukemissa. Nyt "metsästetään sitä hetkeä kun lämpö laskee alle 37 astetta,koska siitä hetkestä voidaan olettaa synnytyksen käynnistyvän 24 tunnin sisällä, Bellalla olen molemmilla kerroilla onnistunut mittaamaan oikeaan ajankohtaan ja näin saanut tietoa ajankohdasta jolloin kaikki käynnistyy. Lotta petasi viimeyönä pentulaatikon kaikki tavarat yhteen kasaan ja kävi sitten siihen nukkumaan viime yönä Lotta halusi ensimmäisen kerran yöllä ulos pissalle.


Kokkolan MANDY on lähettänyt kuvia talviselta lenkiltään hoviväkensä kanssa.



Ne upottaa mut hankeen.



Ne ei pääse karkuun



Mä voitan ne



Mä odotan kun ne pääsee perille.


NE=Mandyn hoviväki.


Kiitos Mandy ja hoviväki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti