sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Tähdet tähdet..


Minäpä olenkin nähnyt tänään kaksi pientä tähteä, ne katsoivat minua totisina pienestä mustasta koiran nassusta. Aivan totta yksi pennuista oli avannut tänään pienet silmänsä. Aivan kamalasti jännittää onko huomenna lisää tähtösiä syttynyt tuikkimaan. Kaikki ovat syöneet tänäänkin massunsa täyteen ja kattauksia on ollut tajolla monta kertaa päivässä. Lotta on aivan uskomattoman kärsivällinen äiti, pennut saavat syödä ja leipoa ja Lotta vain odottaa koska kaikki ovat kylläisiä, välillä pitää ihan rajoittaa kun osa pennuista näyttää nauttivan tissi suussa nukkumisesta (ne pojat ne pojat) ja siinä sitä sitten aikaa vierähtääkin. Osa pennuista on vaihtanut ryömisen jo horjuvaksi kävelyksi, mutta jos kiire tulee niin silloin pitäää kyllä ryömiä onhan se niin paljon nopeampi tyyli kuitenkin vielä tässä vaiheessa. Pennut nukkuvat jo pitkiä pätkiä ja siinä ehtii tehdä jo itsekkin kaikenlaista pientä, Lotta kyllä ilmoittaa heti jos pentulaatikosta kuuluu pienikin äännähdys.



Onko nämä varmasti kaikki minun.



On ne kyllä minä mamma sen tiedän.



Kattaukset alkaa ensimmäinen erä syömään.



Kaikki syöneet, on siinä kuhinaa.



Ihan vain kuva sen takia kun olen niin söpö



Luonnetta löytyy vai löytyykö? Siirry minä menen tästä eipäs kun minä, tai no ei mennä kumpikaan, nukahdetaan sitten tähän.



Pakko laittaa aina nämä "kaksoset" kun ovat niin ihania nukkuessaan lusikassa.



Nämä tähtisilmät minä näin vaikka ne nyt ovatkin tiukasti kiinni.



Ei haise jalkahiki.



Pai pai me tullaan taas huomenna kuvien muodossa takaisin.


Sitten muutama ulkoilukuvakin näin laskiaisen kunniaksi.



Talvi metsä laskiainen ja parasta kaikessa koira.



Meidän piti harrastaa Lunan kanssa umpihankikävelyä, mutta meiltä loppui jalat.



Milkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti