maanantai 22. maaliskuuta 2010

Armotonta menoa..


Nimittäin pentulaatikossa, eipä juuri enään saa otettua kuvia nukkuvista pennuista,vaan sellainen vilinä käy että silmissä mustenee. Pennut ovat myös oppineet protestoimaan kun joutuvat asunnonpuolelta pentuhuoneeseen, ei ole kivaa kun ei ole johtoja joita repiä, ei mitään kiellettyä. Totuus on kuitenkin etten pysty yksin vahtimaan noita 11 rasaviliä, sillä aivan koko ajan joku löytää jotain kiellettyä, joten tuntuu että turvallisin paikka on oma pentuhuone. Eilen kun siivosin pentuhuonetta olivat pennut ehtineet purra reijän pesupulveripurkin kulmaan ja pulverit pitkin lattiaa, joka ainoassa jätesäkissä on reikä ennen kuin ehtii ulos asti. Ehkäpä se pitää paikkansa että ensin pennut ovat kamalan ihania ja lopussa ihanan kamalia. Väkisin alkaa mieleen hiipiä pienoinen haikeus kun viikonloppu lähenee (siis tänään on maanantai) ja pennut alkavat siirtyä omiin koteihinsa,missä heitä jo kovasti odotellaan. Tässä päivän parhaat palat



Ai saako kuvata, saa ja läheltä.



Mekin halutaan lähikuvaan.



Peruutaisinko tuonne tunneliin vai kuinka nyt tekisin?



Minä olen piilossa kukaan ei löydä!



Mä tiedän, että velipoika on tuolla sisällä.



Parempi syödä koko tunneli.



Pyh syödään koko talo.



Minä olen kiltti ja leikin vain lelulla.



Minun lelu eipäs kun minun.



Osataan olla rauhallisia mut ei kauan aikaa.



Älä ala mulle muriseen.



Ota meidät kaikki syliin tai nipistän suo p......


Tänään oli aurinkoinen päivä mutta hieman kylmä tuuli, Lottaa ja Pilveä se ei haitannut, vaan Diwan "apina" sai kyytiä (kaikki meidän pehmolelut ovat nimeltään apina, koska aina kun Diwalta kysyy missä apina hakee jonkun pehmolelun)



Tapporavistus



Tyhmä millä me sitten leikitään jos se kuolee.


Tässä taa pentulaatikon uutiset ja vielä muutaman tovin saatte kuulla raporttia pentujen elämästä, ennen kuin lauma hajoaa, vaikka toki saatte kuulla sitten miten pennuilla menee omissa kodeissaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti