lauantai 10. huhtikuuta 2010

Tuhkasta noustaa


vai pitäisikö minun paremminkin sanoa hiekkalaatikosta noustaan. Alkaa tuo hoitohenkilökunta olla niin vireää että potilaskin herää henkiin. Tänään on ollut jo parempi päivä ja vaikka ei ihan terveeksi tulisikaan kun tulisi edes ennalleen. Vihannesten mössötys jäi kuitenkin KePon huoleksi ja mikään ei ole niin viisas kuin mies, sillä kuka mies sitä nyt raastinraudalla vihanneksia koirille raastaisi jos kauppa on täynnä hienoja koneita jotka voivat sen homman hoitaa, joten KePoni ilahdutti meitä tänään  monitoimikoneella ja kyllä tuli hienoa vihannesmössöä koirille ja nopeasti. Olipa myös ylpeä mies kun keksi näin hienon idean, joskus olen ehdottanut, mutta ei ottanut silloin tuulta purjeisiin. Lenkille en kuitenkaan vielä uskaltautunut joten kävin ottamassa muutaman pihakuvan jossa nähtävissä koirien vapaata seurustelua pihamaalla, aika hauskaa seurata sitäkin.



Joka kulmalla touhutaan



Hei olettekko kuulleet mitä kylällä puhutaan



Kerro kerro mitä juorutaan


 



Mulle ei kukaan kerro mitään



Tule kyllä Diwa täti opettaa



Kyllä tuo Diwa nyt palluttaa tuota Biancaa ja mä en enää olekkaan sen lellikki



Bianca ja Pilvi



Nouse mamma leikin mun kaa



Ei nouse mamma vaikka kuinka yritetään houkutella



Nouse nyt ylös



Lasktaan mäkeä



Kerro Luna kiltti miten minäkin saisin itseni noin hienon rapaseksi.



Bianca tykkää Diwasta



Diwa tykkää Biancasta



No minä olen sitten kait jo aikuinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti