lauantai 24. huhtikuuta 2010

Urjalan taikayö


Ei nyt sentään mikään yö ihan päivä vaan vietettiin Urjan retkellä, auton perä maata viisti kun Beluna-ambulanssi toi luukuormaa kotia kohti. Oli siinä Pilvi ja Bianca ihmeissään kun oli koko kuorma herkkuja kyydissä. Pakko tunnustaa molemmat koirat söivät hieman kuormasta. Kun lihat ja luut oli saatu autoon niin sitten matka jatkui kohti Bebitan kotitilaa ja siellä Bebita perheineen olikin pihamaalla meitä vastaanottamassa. Olipa Bebitasta tullut kaunis tyttö, Bebita oli kuin pieni karhunpoika. Siskokset tunsivat kyllä toisensa ja leikittiinkin vähän,mutta Bebitan ehdoton ykkösleikkikaveri oli Pilvi. Bianca tutki pihamaata ja löysi kivan puulelun jollainen taitaa tulla meidänkin pihaa koristamaan. Kiitokset Johanna ja Petri, että saimme vierailla luonanne. oli tosi kiva tavata.



Tään on meidän kukkapenkki, siihen minä en saa mennä, mutta mene sinä jos uskallat.



Jipii Pilvikin tuli kylään.



Tää on meidän pihamaa eikös olekkin kiva piha?



Tässä on mun koti.



Nouse ylös Pilvi mä haluun leikkiä sun kaa, ai et pääse kun mä olen sun päällä.Höh



Tämän naisen minä tunnen se on mun ikioma kasvattaja



Ja sitten taas leikitään ja sisko on hetkessä tutustutettu koristepensaan salaisuuksiin.


Sitten olin saanut kuvatervehdyksen Kemiöstä ja Simbahan se siellä.



Komea uros on Simbasta kasvanut Jutan ja Bennyn hellässä hoivassa. Simba on kova jäljestämään niin peurat kuin muutkin eläimet. Simba on luonteeltaan kiltti ja tottelevainen, paitsi nyt taitaa murkkuikä hieman haitata keskittymistä Jutan pyyntöihin ja onhan mailmassa niin kaman paljon mielenkiintoista tutkittavaa. Kiitos Jutta kuvasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti