sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Happy Dogs


Olin tänään tuolla Kaanaan koululla Happy Dogs tapahtumassa, tapahtuma oli hyvin järjestetty ja meitä koiraihmisä oli paikalle eksynyt parisenkymmentä, vahinko ettei ollut enempää, mielenkiintoinen ilta. Tilaisuudessa kuulimme luennon koirien hieronnasta, homeopatiasta ja raakaruokinnasta, mikä aiheutti vilkasta keskustelua. Kiitos järjestäjille hyvästä tilaisuudesta, vaikka en arpajaisissa mitään voittanutkaan (vitsi), oli muuten tosi hyvät palkinnot. Olen ollut tänään tosi kiltti, sillä olin saanut niin paljon ihanaa postia. Ensinnäkin Jyry Seinäjoelta lähetti terveisiä ja kuvia.



Jyry nappisilmä



Jyry lihansyöjä


Sitten on postia tullut Bellalta Tottijärveltä.



Tottijärven prinsessa Bella



Bella


Sitten on postia tullut Banjolta



Komea poseeraus Banjoltakin



Banjo Tarjan pieni sylikoira


Sokerina pohjalla tulevat nämä Vantaan terveiset siellä sitä titten tapahtuu. Oliverin ja Oscarin perheessä on tapahtunut aivan mystinen korituolin tyynyn paloittelu ja tästä voitte lukea tarkemmin Oliverin ja Oscarin blogista mitä kummaa siellä oikein tapahtuikaan.




Minä olen Oscar enkä tiedä mitään tuosta äskeisestä uskokaa vaan se oli naapurin Sesse.


Lisäksi sain postia myös Nokailata-.



Nokian Max



Max ja paras kaveri


Lisäksi terveisiä ilman valokuvia on tullut myös Eurasta, Hämeenlinnasta ja Röölasta joten hyvin paljon koirapostia olen saanut joten olen hyvin hyvin iloinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti