torstai 27. toukokuuta 2010

Virallista


Tänään olen yrittänyt käyttäytyä virallisen asiallisesti (=pitänyt vaatteet päälläni), mutta arvatkaapa onko onnistunut, nimittäin päätin eilen ryhtyä blondiksi, koska blondeilla on aina kivaa, olipa kiva mennä töihin kun puolet työkavereista eivät moikanneet (= eivät tunteneet mua) ja aina kun kulki peilin ohi itsekkin säikähti, että kuka se nyt mun takana seisoo. Nyt on vuorokausi bondin elämää takana ja jotenkin minusta tuntuu, että taaskin noilla muilla on hauskempaa kuin mulla, no olkoon. Kun tulin kotiin väriä vaihtaneena KePo huusi voi kauheeta mitä sä nyt olet mennyt tekemään, olikohan se positiivinen palaute? (pistää miettimään). No koirat ainakin tuntee mut vielä (hajusta) ja se on pääasia. Tänään lähdettiin sitten Biancan kanssa rokotuksille ja kun mentiin eläinlääkärin huoneeseen,sanoi lääkäri sitä on sitten vaihdettu väriä ja minä silitän Biancaa ja sanon joo sille on tullut aika paljon mustaa tähän selkään ja lääkäri katsoo mua kuin blondia ja lausuu niin tarkoitin kyllä tuota sinun uutta olemustasi. JIPII mä olen ehkä ollut aina piiloblondi. Samalla kun Bianca sai rokotukset kuntoon sai Bianca myös passin niin päsee  sitten KePon kanssa vaikka matkustelemaan jos haluaa. Minusta tosi kätevä tuo passi niin on rokotukset kaikki samassa paikassa.Bianca ei yhtään itkenyt vaikka laitettiin kaksi rokotusta. Tänään myös Urjalan Pepi oli ollut samoissa puuhissa ja sielläkin on nyt rokotukset kunnossa ja muutenkin Pepille kuului ihan hyvää.



Lääkäri tarkasti korvat ja edelleen mailman puhtaimmat koiran korvat, sitten katsottiin hampaat ja todettiin että uusia pukkaa tulemaan kovaa kyytiä, seuraavaksi kuunneltiin sydän joks pompotteli hienosti ja mitään ylimääräistä ei kuulunut. Sitten tunnusteltiin koko koira ja vähän Biancaa kutitti moinen kopelointi. Ja jalat ovat tosi suorat ja hienot ei vinkosta mihinkään ja muutenkin Bianca on kasvanut tosi tasaisesti ja kauniisti. Bianca on hieno tyttö minunkin mielestäni.



Bianca

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti