perjantai 30. heinäkuuta 2010

Banjo ja Bianca


Voi kuinka oli hauskaa katsella kun Banjo ja Bianca leikkivät ja touhusivat keskenään. Kyllä oli sisaruksilla taas hauskaa ja äiti Lottakin pääsi mukaan lastensa touhuihin. Pilvi juoksutti leoja oikein olan takaa ja oli siinä välillä menoa ja meininkiä. Banjo kävi myös tutustumassa Einari kukkoon ja kanoihin 1-6, kyllä meinasi hieman hirvittää kun Einari avasi kurkkunsa ja kajautti kukkokiekuu huutonsa. Mutta rohkea poika Banjo oli. Huomenna sitten suuntaamme kohti Urjalaa noutamaan lihakuormaa ja luita .Meillä onkin tällä kertaa täysi kuorma.



Sisarukset yhdessä



Pilven tarkastus



Tästä se alkaa yhteiset leikit



Bianca pitää Tarjasta eritysiesti ja heidän kohtaamisensa on aina niin hellä.



Toinen kaikkien koiriemme suosikki on Kari jolta aina riittää rapsutus.



Lisää lisää...



Banjo poika



BBB:t Banjo, Bilvi ja Bianca



Tassut solmuun ja menoksi



Hammasnäyttely



Korvatarkastus



Halaus



Umppari



Ja sitten uimaan



Hei tulkaa nuuskimaan tää on mun äippä.



Katuuskottavuutta löytyy



Mä hyppään teidän yli



Vai laitetaanko tassut sikin sokin



Kenguruloikka



Välillä hyvä tehdä pienet Pilvet



Mä karkaan ja lujaa



Menkää nyt lapset kun minä haluan yksin Karin rapsutuksia.



Lotta opettaa lapsilleen kivenpyöritystä.


 


Susanna oli lähettänyt minulle kolme kuvaa Aslanista ja ompas Aslanista kasvanut komea leoherra.



Diwan velipoika.



Bellan kakkospentueen isukki Aslan



Pilvet mallia Aslan



Yht`äkkiä taivaale ilmestyi tämä sateenkaarisilta ja kaksi minuuttia niin se oli kadonnut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti