lauantai 10. heinäkuuta 2010

Kesähuveja


Tänään on taas ollut mitä ihanin kesäpäivä, olen niin iloinen että meillä on kunnon kesä, vaikka kaikki eivät kuumnasta tykkääkkään niin meillä nautitaan täysillä. Tänään on myös harrastettu talon pesua painepesurilla ja ja sitten olen maalannut räystäslautoja, mä odotan niin kovasti että pääsen maalaamaan itse taloa. Minua ei ainakaan voi pitää harmaana hiirulaisena, sillä värejä alkaa kohta löytyä enenmmän kuin tarpeeksi, aina rapatessa roiskuu. Koirat ovat tietysti auttaneet meitä. Nukkumalla tikarappujen alla, siirtymällä aina siihen kohtyaan mihin minun piti tikkaat siirtää. Viemällä työkalut uusiin paikkoihin.



Milana lähdössä aamuuinnille.



Ihanan viilentävää



Mennäänkö mekin?



Kyllä viilensi mukavasti.



Minä opetan yksisarvista uimaan.



Nyt sukelletaan,



Tämä ei ui.



Nyt se sukelsi.



Antaa muiden uida,



Äiti ja tytyär



Milana



Varjossa voi ottaa vaikka päikkärit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti