torstai 1. heinäkuuta 2010

Pelataan varman päälle


Nyt täytyy pelata varman päälle, sillä en ole ihan varma pystynkö illalla kirjoittamaan blogia nimittäin minulle sattui eilen tällainen tapaus. Meillä on edelleen koira josta vain puoli koiraa on ajettu karva lyhyeksi. Tästä asiasta KePoani taas eilen (selkeästi) muistutin ja sanoin muistitko käydä sitä trimmeriä hakemassa, että saataisiin koira ajeltua, no ei muistanut. Lähdin Pilven ja Biancan kanssa koulutukseen ja kun olen tulossa takaisin sain puhelinsoiton, että minä nyt sitten ostin sen koneen. JESS hienoa ajattelin. Mietinn kyllä, että ompa KePo nyt yllättänyt minut todella positiivisesti ja innolla ajelin kotiin ja melkein samaan aikaan tuli sitten KePo ja tyttärensä, kantaen kahta suurta laatikkoa mukanaan, oli siinä ihmetyksen sormi hämmästyksen suussa kun odottaa koiratrimmeriä ja luulee toisten ostaneen mammutin keritsemiskoneen. No ei ole tuo viestintä helppolaji minä pyydän KePoa hakemaan trimmerin ja KePo menee kauppaan ja ostaa UUDEN TIETOKONEEN, kun hänen mielestään olin sanonut että tarvitsen sellaisen, no Turri se on ensimmäinen koira joka on trimmattu tietokoneella. Melkein sain riidan aikaiseksi, mutta onneksi rauhallisena ihmisenä juoksin metsään huutamaan, ei miten ihmeessä miehen ja naisen kommunikointi yleensä voi onnistua no ainaoastaan vahingossa ja vahinkoja meidän perheessä satuu tosi harvoin. Joten en tiedä saanko tuon uuden aparaatin sitten tänään toimimaan, täytyy myöntää hieno se on MUTTA....



Turri odottelee tietokoneohjelman käynnistymistä.



Tuokaa makkaraa mä haluun grillata.



Turrikkamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti