lauantai 31. heinäkuuta 2010

Puolivuotiaita koiranlapsia


Kohta koittaa puolivuotissynttäri koko koiralapsilaumalla ja alankin laittaa näitä puolivuotiskuvia näkyviin. En laittele mitään painoja tai korkeuksia näihin kuviin vaikka minä ne teiltä pyysin sillä sitten kaikki vain aloittavat vertaamaan pentuja toisiinsa ja se ei ole tarkoitus. Pennut ovat yksilöitä ja omia persooniaan. Kaikki ovat kasvaneet kauniisti ja se mikä tätä pentuetta yhdistää niin jokainen kertoo pennun olevan kiltti ja avoin ja se on minulle tosi tärkeää sillä mikään ei voita ison koiran hyvää luonnetta.



Belunan Fazer Bebita "Pepi"



Sukulaisvierailut ovat rankkoja multa putoo kyllä kieli.



Mä täytän just puoli vuotta ja saan varmasti paljon kivoja lahjoja.


Sitten kuvia missä eipin lisäksi esiinty meidän oma puoli vuotias Belunan Fazer Bianca "Bianca" tai "BB"



BB



Isännät ja koirat



Siskokset Pepi ja BB



Tulit sitten käymään taas tule mennään katselemaan paikkoja.



Sisko nyt leikitään.



Mulla on tämmöinen upea keppi saat lainata sitä.



Tosi hienot kepit täällä Urjalassa.



Minäkin voisin leikkiä sillä kepillä.



Eikös ole upeeta mun ihmiset on niin taitavia



Mun ihmiset lentää.



Ja sitten ne osaa istua ilmassa.



Inka ja siskokset .


Sitten lisää tyttöjä esittelysä , tässä tulee Tottijärven  tyttö Belunan Fazer Bellamy



Bella ilopilleri



Kauniita pääkuvia



Bella istuu



Bella seisoo



Tosi kauniisti kasvanut narttu.



Kiitos Bellan perheeseen kauniista kuvista.


Päivä taas päätöksessä Belunan Kennelissä, lihat ja luut pakattu, pakkaset täynnä hyvää ruokaa ja koirien ravinnon saanti turvattu. Ihmiset rättipoikki väsyneitä ja nyt saunan jälkeen maistuu uni varmasti niin ihmisille kuin koirillekkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti