maanantai 9. elokuuta 2010

Dico vierailulla


Tänään saimme vieraita Hyvinkään suunnalta kun Dico poika saapui meitä tervehtimään. Dico kuuluu kakkospentueeseeni ja on nimeltään Belunan Prince Dico "Dico". Vauhtia ei puuttunut tältäkään koiruudelta, sitä oli vaikka muille jakaa ja leikkikavereita piti vaihdella, mutta Dico vain jaksoi ja jaksoi. Mahtava poika., kauniisti kasvanut, keskikokoinen uros, raamit on kunnossa ja massa saa tulla.



Hei mä olen joskus ollut täällä.



Äippää mä tulin kattoon sua.



Hei ja hulinat pystyyn nyt leikitään.



Luna ja Dico



Mä en pelkää yhtään vaikka olenkin pieni.



Heti kun se kääntää selkänsä mä uskallan haistaa sitä.



BB tuli näyttävästi tuhatta ja sataa täysillä leikkiin mukaan.



Dico osasi leikkiä kauniisti pennun kanssa mutta pentu ei ihan tainnut osata leikkiä kauniisti.



Hyvät oli hermot pojalla kun BB kiusasi minkä ehti.



VOi minkälainen lapsi onkaan hän.



Nyt kuule sinä mahdoton pieni koiranlapsi.



Kuuma tuli riehuessa.



Luna rakastaa lapsia.



Pilvikin rakastaa lapsia.



Dico



Arvoisa vanha rouva Luna voisitteko leikkiä minun kanssani.



Kaverukset Luna ja Dico



Olipa siinä hännän huisketta monen moista. Kiitos vierailusta oli kiva nähdä ja hyvää kesäloman jatkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti