torstai 14. lokakuuta 2010

Tuuli puita repii ja taivas


ei onneksi salamoi, mutta olipa onni että eilen otin ne 400 valokuvaa tuosta kauniista syysmaisemasta, sillä tänään se oli kadonnut ilkikurinen tuulenpoika oli riisunut kauniit vatteet puiden ympäriltä ja puut värjöttelivät sateessa onnettoman alastomina. Tänään maisemani oli kurainen, tuulinen ja välillä aina joku kaatoi ämpärillä vettä niskaani, no metsässä sade ei tuntunut ollenkaan niin kastelevalta kuin tuolla muualla. Koiria ei kuitenkaan mikään sää näytä haittaavan yhtä energisiä ja iloisina ovat aina valmiina lähtemään lenkille. Kun olimme lenkillä oli KePo lähtenyt tapaamaan Lieden metsästysseuran porukkaa ja tuliaisina olikin kolme laatikollista tuoreita hirven luita, kyllä aamulla koirilla on juhlaa kun saavat hirvenluita ne ovat niin herkkua, niin herkkua.



KePo pienensi luut koirille sopiviksi paloiksi, isoille enemmän ja pienimmälle tosi vähän.


BB on taas unohtanut, että on koira, sillä koirat eivät tee pahjojaan ihan koko aikaa, BB on tänään saanut taas aikaan kakenlaista pelkällä olemassa olollaan. Ensin kiipesi baaritiskille ja kaatoi yhden pullon kumoon ja pudotti KePon oluttölkin (kenen koira no KePon koira). Kun sai lähtöpassit baarista, taisi tulla porttikielto pidemmäksi aikaa, niin seuraavaksi löysikin sitten toiselta pöydältä rasiallisen nastoja ja nuppineuloja jotka oli hetkessä levitetty eteisen lattialle, ja sitten olikin kissa lelun rikkominen mielessä ja tässä välissä oli haettu pyykkikorista jo minun sukkani ja syöty siihen reikä siis toisesta sukasta teräosa pois. Kerran oli menty pannuhuoneeseen ja syöty kissan ruokaa ja tässä avusti Pilvi ja eiköhän ehtinyt levittää kissanhiekat eteiseen kun en ihan heti vienyt pussia ulos, sillä aikaa kun siivosin sitä sotkua BB ja Pilvi söivät minun mansikkani  voi tuhannen kerran sanon minä. Voikohan koiralla olla ADHD?



2 x ADHD



Mä osaan seisoa ihan paikoillaan.



Mä olen jäyhäjököttäjä



Mä meinasin mennä just tästä voitko väistää?


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti