maanantai 20. joulukuuta 2010

Barbi neitokainen


Saimpa eilen pitkän kirjeen Barbilta tai hänen palvelijansa sen olivat kirjoittaneet, Barbille kuului monenmoista asiaa ja kovasti Barbikin odottaa joulupukin tuloa kun silloin kuulemma hänelle siis Barbille laitetaan paljon ruokaa pöytään ja ne saa kaikki syödä (en ihan uskonut). Barbilla oli ollut myös korvatulehdus, eli hiivaa korvissa ja onneksi siihen on nyt apu löytynyt ja vaiva alkaa helpottamaan. Barbi on myös jo hieman opetellut pulkan vetämistä perässään eli hänestä tulee isona" vetokoira", hieno harrastus, saa nähdä tuoko pukki Barbille vetovaljaat. Kiitos kuulumisista ja kuvista, vauhtia ei tuolta tytöltä ainakaan puutu. Sisälle porhalsi juuri BB merkkinen lumiukko, jäät sen kun kolisee lattiaa vasten kun BB kävelee.



Olen nopea kuin tuuli ja melkein putosin pois tästä kuvasta.



Belunan Fazer Barbi (Yestas Enzo ja Carlotta Leo von der Seewiese)



Hyvää Joulua äipälle ja iskälle.



Mennäänkö jo?



Vauhdilla kohti seikkailuja



Kiri kiri..



Tuliko sulla jokin vika tassuun kun mentiin niin lujaa anna mä katson.



Mulla kyllä kestää tassut.



Ihan on voittaja olo.



Toni ei saa kutittaa..



No kutita sitten on se aika mukavaa.



Mä olen Tonin lellikki tyttö.


Sitten pari joulutervehdystä joista kiitos.



Upea laulukuoro.  Vielen Dank .



Kiitos kauniista tervehdyksestä Jonna perheineen.



Tässä muodossa nuo koiran karvat ovat aivan ihania. Kiitos kortista.



Sannin ja Nellin joulutervehdys, Arja kiittää



 Kiitos kivasta kvuasta.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti