torstai 13. tammikuuta 2011

Kotona


Minusta tuntuu että nykyään olen aina kotona tai Porvoossa ja mitään ei ehdi. Onneksi sain tänään iloisen yllätyksen kun Sanni tytöltä tuli talvikuvia ja niitä tekin saatte ihastella. Kotona kaikki hyvin ja koirat olivat ihan intona kun tulin kotiin.Tänään sain puhelun päivällä Porvooseen jossa sähkölaitoksen  henkilö aloitti kertomaan, että ovat tulleet meidän pihallemme vetämään maakaapelia ja puolella korvalla kuulin mitä minulle puhuttiin mutta se mitä todella kuulin oli koirien haukkuminen ja niimpä minä kommentoin minulle annettua tiedotusta voi kuinka ihanaa , meidän koirat haukkuu, mahtoi siinä sähkölaitoksen henkilöllä olla ihmettelemistä miksi olin niin haltoissani kun omat koirat haukkuivat, ainakin hän mykistyi ensin täysin ja alkoi siten  selostaa etteivät ole menneet lähellekkään koiria. Ei vain voinut oli niin ihana kuulla koirien haukuntaa.



Sanni, joka on Bellan kakkospentueesta ja isukki on Aslani (Yestas Dazzler)



Sanni lumisissa metsissä



Oikea lumikenttien prinsessa



Yhdessä Nellin kanssa on kiva haistella jäkiä.



Vauhtia ei tästä pakkausesta ole koskaan puuttunut



Jälkikoira Sanni



Kaverukswet Sanni ja Nelli tarkkana.


Kiitos kuvista oli hauska kuulla että Sannin perheessä kaikki hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti