torstai 17. helmikuuta 2011

Barbin mietteitä



 Nyt tiedän jo mitä se juoksu tarkoittaa, se on sellaista että on

vähän väsynyt ja tekee mieli inistä vähän väliä ja lenkillä pitää

pissata ihan koko ajan, katsos jos tulisi joka komea uros haistelemaan

jälkiäni niin se sitten löytää meidän pihalle. Ihmiset sanoo että olen

hyvin siisti narttu, lattioilla ei näy jälkeäkään juoksusta. Kuulin

että Belinda oli menettänyt ruokahalun, minä en ole niin jos haluaa

voin kyllä syödä Belindankin ruuat!! Meiltä on nyt piilotettu kaikki

mun lelut johonkin, ihmiset ei kuulemma halua että vähän ajan päästä

alan luulemaan että ne lelut olisi mun pentuja... On ne hölmöjä, enhän

minä mitään pentuja halua!! Mutta ne hölmöt vaan väittää että mieli

voi muuttuua vähän ajan päästä niin ei saa leluja olla esillä. TYLSÄÄÄÄ.

 





Vaikka en enää olekaan Idan ja Tonin pentu niin omasta mielestäni kyllä olen (ja

ihmiset on kyllä sitä mieltä että aivoni edelleen ovat ihan

pentutasolla, jotain ne puhuu ettei aivot ole ehtiny kasvaa muun

kropan mukana...höh) ja sehän tarkoittaa sitä että ruokaa pitää antaa

minulle paljon, kasvaville pennuille pitää antaa paljon ruokaa ja

minähän kasvan vielä vaikka kuinka!



  Hmm, mitäs vielä.... ei kai tässä nyt tällä kertaa sen enempää,

menen nyt pihalle jahtaamaan naapurin kissaa, se on niiiiin hauskaa!!


Kiitos Barbille kuulumisita ja onnea nyt sitten kaikki Fazer tytyöt ovat saavuttaneet sen naiseuden ja ovat nuoria neitoja. Barbi kyllä sinä vielä tulet huomaamaan että ruoka ei ole ainoa ilo naisen elämässä.


Tänään käytiin näyttämässä BB;n antura haavaa lääkärille ja lääkärin mielestä haava oli niin hyvä että mitään erityistoimenpiteitä ei tarvita vain lepoa ja hieman suojaa haavalle niin kaikki hoituu kuntoon. Varmuuden vuoksi BB menee huomenna Sirkka mummin hoitoon että tassu saisi olla rauhassa, koska tänään BB oli tarhassa olessaan tylsistynyt ja purkanut minun aamulla tekmäni siteen. Onneksi BB ei nuole tassua. Valtakunnassani taas kaikki hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti