lauantai 12. helmikuuta 2011

Yksi vuotis terveisiä


Hienoa tänään sain yksivuotiaan Oscarin terveiset ja siinä samalla kohta kaksi täyttävän Oliverin terkut. On siinä Sakrain ja Johannan perheessä sellainen vauhti kaksikko ettei paremmasta väliä.





Lehdistö tiedote koskien Oscarin ekaa vuotta:



hei mä oon oscar nojaa senhän te jo tiesittekin. minulla on ollut vaiherikas vuosi olen saanut liedosta lähdettyäni uuden kaverin sen nimi on oliver ja meistä on tullut tosi jääräpäitä. me siis ollaan se joka sanoo lenkin suunnan kun mennään ulos ja jos ei miellytä näin talvella voimme aina vetää sinua perässä hihnan päässä, oma valinta.

meillä on mennyt hyvin Muilla paitsi yksillä monoilla, muutamalla pehmo lelulla, kauheella kasalla luita ja naapurustolla. olen myös tutustunut internetin saloihin ja miten se tieto kulkee johdossa ( nyt meillä ei enää ole sitä johtoa? eikä sitä uuttakaan, eikö ne ole kulleet langattomasta nettiyhteydestä?) olen opiskellut paikkaani tässä laumassa ja oliverin kanssa on vielä pari kanaa kynimättä se kun luulee niin olevansa. minä olen nykyään jopa painavampi kuin se. muuten välillä on ikävä teitä veljiä ja siskoja mutta se menee kyllä ohi kun nuo kaksilahkeiset keksii noita niiden juttuja ja välillä hihitämme oliverin kanssa sohvantakana kun meinaa hermo mennä jekkuihimme.

minun ehdoton taitoni on mennä peilaamaan omaa kuvaa telkkarista kun muut yrittävät katsoa sitä näkyyhän siitä mun ylikin melkein 10 senttiä mitä ne oikein vouhottaa?

muuten olen ihan kunnossa mitä nyt omat raamit ja kokonaisuus ei aina ole hallussa ja en ehkä tajua kuinka iso oikeastaan oikein olen. varokaa huonekalut varokaa...

olen myös saanut olla ihan terve koko vuoden, veikka sen sijaan on saanut tuta hampaani ja on saanut yhden jos toisenkin hotspotin leikeistämme ( mutta se on sen kroppa ei mun)

 muuten toivotankin teille kaiklle terveitä päiviä ja hyvää seuraavaa vuotta, niin että wuffffender vaan...





Osataanhan sitä olla ihan paikoillaankin.



Tarkkanakin pitää olla



Suloinen pienokainen





Oliver ja Oscar



Vauhdissa löytyy



Usein rotuun tutustujat kysyvät lähteekö leonbergistä paljon karvoja, no se on aika suhteellista, mutta jonkun pienen käsityksen voi tästäkin kuvasta saada. Kiitos hauskoista kuvista.


Toinenkin yksi vuotias kävi meillä kylässä nimittäin Banjo ja niin pitkästä aikaa, mutta loppuihan se Tarjan ja Karin loma viimeinkin. Kuulumiset vaihdettu ja aika railakasta menoa näytti olevan meidän pihamaalla kun sisarukset antoivat palaa..



Sisarusten kohtaaminen



Banjo ja Bianca ja taitaa siinä olla Tarjakin



Meillähän ei hypitä????



Jättiläis leijonien taistelu



Et pääse mua karkuun



En edes halua mennä karkuun



Mä haluan reuhoa ja leikkiä.



Me ollaan ihan rauhassa ainakin 2 sekunttia, riittääkö



Ja taas mennään



Ja vauhdilla



Et saa kiinni



Sainpas



Nujakoidaan



Mullapas on isommat hampaat



Eipäs ole



Sisko ja sen veli





Parhaat kaverukset



Bamjo yrittää ratsastaa BB:llä



KePo yrittää ratsastaa Banjolla



Ihanaa lunta me syödään sitä kilpaa



Lotan ja Enzon lapset Banjo ja Bianca



BB:llä on asiaa Tarjalle



Ja taas jaksaa vääntää



Hurjat on leikit, en oikein osaa sanoa leikkivätkö nämä tyttöjen vai poikienleikkejä mutta kova oli meno.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti