sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Kolme prinsessaa kylässä


Tänään meillä kävi kolme prinsessaa kylässä Meri, Tuuli ja Belinda, yksi näistä kaunokaisista oli Belunan Fazer pentueen 1 vuotias Belinda. Belinda on kaunis tottelevainen narttu ja kyllä kasvattaja häpesi tuotta loikkivaa kengunlastaan BB:tä. Todella kauniisti osasi Belinda käyttäytyä siskoonsa verrattuna. Prinssi Banjokin saapui tapaamaan siskoaan, mutta Banjolla olikin mielessä pelkät "äijä"- jutut nähdessään kauniin siskonsa. Olipa hauska nähdä kolme sisarusta yhtäaikaa, komeita isoja pentuja tuo Lotta ja Enzo ovat aikaan saaneet.



Belunan Fazer Belinda



Tottelevaisuutta löytyy



Sisko on tullut kylään täällä tulee BB 



Terve sisko



Onko kohteliasta seiso minun päälläni



Mitä kuuluu



Tuuli lupasi jäädä minulle koiran hoitajaksi, mutta hieman mietitytti , että joutuuko olemaan tarhassa kun minä menen töihin? 



BB:llä kaikki 4 tassua maassa.



Ja leikki alkoi



Kukkkulan kuningatar



Sisarellista hellyyttä



Mistä tuo kääpiö ilmestyi



Tiedoksi en ole kääpiö ja minun sisälläni asuu leijona.



Haluan tutustua sinuun.



No minne se kääpiö nyt katosi



Mihin se livahti se pieni eläin



Olen täällä ihan hiljaa niin ei löydä nuo möhköfantit minua



Hei nyt meitä on jo kolme, siis leonbergin koirilla on tapana monistautua.



Kaksi sisarta ja veli Banjo



Banjo oli hieman sitä mieltä, että voisihan tuota astumista harjoitella vaikka siskon kanssa, no ei voinut. BB:llä ja Banjolla on ihan erilainen suhde kun ovat pienestä leikkineet yhdessä ei ole koskaan banjolle tullut mieleen yrittää astua BB:tä.



Tykkää niin maljon "mammasta"



Tässä tuleva koiran kouluttaja Tuuli.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti