lauantai 19. maaliskuuta 2011

Onnea kolme vuotiaat Kinglyt


19.3.2008 klo 8.35 syntyi meidän MIlana mailmaan, sitä tunnetta en voi unohtaa koskaan kun tuo pieni limainen paketti näki päivän valon Bella mamman ponnistelujen tuloksena. Milana painoi 600 g ja sai kirkkaan punaisen nauhan kaulaansa. Hyvässä järjestykseessä syntyivät kaikki muutkin pikkuiset Kinglyt ja viimeisenä päivän valon näki klo 17 Pontus joka painoi 510 g. Pentueeseen kuului 3 prinsessaa ja kuusi prinssiä. Kaikille kolmivuotiaille parhat onnittelut täältä Belunan kennelistä ja kaikilta meiltä vähemmän karvaisilta myös. Milana erityisesti toivottaa sisaruksilleen hauskaa synttäripäivää ja toivoo että lähettämänsä onnittelukortit ovat tulleet perille.



Mamma Bellan kanssa lähdössä syntärilenkille.



Mamma me niin tykätään susta ja minä teistä.



Äiti ja tytär



Suukko Bella mammalle



Se on hienoa  kun on voinut antaa pennun kasvaa yhdessä emänsä kanssa.



Milana kolme vuotta.



Milana on loito tyttö, avoin ja ystävällinen ja aika vilkaskin narttu.



Keveästi liikkui askel ei vielä askel paina.



Milanalla on jännittävät ajat edessään heti kun juoksu alkaa.



Milana on kaikkien kaveri ja tulee toimeen hyvin Pilven kanssa. Synttäri kakkua ei tänään ole vielä ehditty syödä, mutta se nautitaan sitten hieman illemmalla ja lahjatkin odotavat tuossa Milnaa kun malttaa tulla sisälle. Vaikka päivä on onnellinen niin elämään kuuluu myös aina ripaus surua. Tänään kävimme myös sytyttämässä kynttilän Nokian Maxille ja muistelimme Maxia.





Bella


Synttäri terveisiä on tullut myös Mandylta Kokkolasta ja siellä asustaa todellinen prinsessa . Mandy kertoo tässä omin sanoin hieman elämästään Kokkolassa Samin ja Hannan korana.


Hei Belunan väki!




Muistittekos, että minä, MANDY, täytän tänään 3 vuotta? Aika paljon, en olekaan enää mikään pikku räkänokka. Viimeisen vuoden aikana mä olen aikuistunut kovasti ja musta on tullut todella intelligentti lady. 

Mut on siellä teillä ristitty Kinglyksi ja olenkin pyrkinyt pitämään siitä hyvin kiinni. Kuninkaalliset saa syödä sohvalla, nukkua sängyssä, vaatia rapsutuksia aina kun tekee mieli, nirsoilla ruuan kanssa ja hidastella lenkillä. 

Muistan kyllä, että olin tosi kova viilettämään vauhdilla metsiä pitkin, mutta intelligentit ladyt ei kaahaile puiden seassa vaan me nuuskitaan arvokkaasti parhaat paikat. 

Me aikuiset leot osataan myös vahtia omaa reviiriä tosi hienosti ja haukutaan kaikki tunkeilijat...ja varmuudeksi nekin, jotka vaan menee meidän tontin ohi tiellä.

Mun synttäripäivä on sujunut hyvin. Nuo mun alamaiset lupas olla mun kanssa mun ehdoilla koko päivän tänään. Me ollaan siis käyty metsässä kävelyllä, vahdittu terassilla muuta maailmaa ja syöty tietenkin kakkua. 

Sitä mä vaan en ymmärrä, miksi te siellä Belunassa kitsastelitte ja annoitte mulle vaan yhden syntymäpäivän, koska mä voisin hyvin syödä tuota kakkua useamminkin vuoden aikana.

En saanut nyt muuta syntymäpäivälahjaa, mutta nuo alamaiset hokee taas sitä Lyyli-sanaa. Se on kuulemma laitettu tilaukseen niinku mun synttärilahjaks. Voisitkohan sinä Arja-mamma vähän valaista, että mikä se Lyyli oikein on?


Prinsessat tarvitsee patjan , ne ei nuku paljaalla lattialla.


Prinsessat tarvitsee oman rapsutuskoneen.


Prinsessat on niin ylhäisiä, että tarvitsevat hyvät "alamaiset" palvelijoikseen

 


Prinsessat ovat kauniita.



Prinsessat ovat hassuja




Prinsessat rakastavat kakkua



On hienoa viettää synttäreitä noin maukkaan kakun äärellä.



Kiitos Mandy kuvista ja terveisistä ja hienoa synttäripäivää. Ja Mandylle tiedoksi, että se Lyyli on jotain sellaista mikä tunkee viereen sohvalle ja jonka kanssa pitää jakaa lelut ja rapsutukset, mutta samalla se on mailman paras koirakaveri ja Milana lupasi yrittää oikein oikein pian saada aikaiseksi sinulle sen kaverin.


MIlanan synttäri kakku:



Hyvää syntymäpäivää..



Hyvää nam nam



Milana herkuttelee kakulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti