maanantai 4. huhtikuuta 2011

Silmälasit


Mitä kaikkea saakaan aikaan kun unohtaa silmälasit kotiin ja lähtee eläinlääkärille ilman niitä, no eihän siinä minulla silmälaseja tarvita jos koira rokotetaan ja toisesta otetaan verikoe ja yhdeltä tarkistetaan korvat. Ensinnäkin annat eläinlääkärille kokoajan väärän koiran paperit ja sitten kun oli aika täyttää verikoetta varten lomake, niin olikos Arja ottanut  väärän lomakkeen mukaansa, joka oli siis täytetty. No eläinlääkäri pyysi täyttämään uuden lomakkeen ja ensin sokeana yritit muistella mistä kummasta olin sen lomakkeen oikein napannut, no kun vihdoin löytyi oikea lomake niin alappa täyttää sitä sokeana, no KePo luki ja minä kirjoitin sokkona (ei muuten naurattanut yhtään). Lomake täytetty, mutta eipä se sitten tulostunutkaan millään tempuilla muuta kuin tyhjänä, joten uusi arvaus kun aloin täyttää käsin tuota mystistä lomaketta, niin eikös kynästä loppunut muste.Reippaasti taas vastaanotosta kynää hakemaan. Kun lappu ja verikoe olivat samassa paikassa lähdössä postiin niin luulin olevani voiton puolella. Pankkikortilla sentään onnistuin maksamaan ja melkein näin numerotkin. Sääliviä katseita tiskin kummaltakin puolelta. Ei muuta kuin postiin ja taas olisi pitänyt täyttää jokin lomake, mutta kerrroin olevani sokea ja sillä selvä ja sanoin että lähetetään sellaisessa muodossa koko lähetys ettei tarvi täyttää enää yhtään mitään. No niin löytyihän se lähetysmuoto pikakirje ja sillä selvä. Lopputulosta voi kuitenkin pitää hyvänä kolme tervettä koiraa kotimatkalla ja verikoe postissa ja BB rokotettu, joten ei huono. Hätiköiden lupasin KePolle että nyt alan pitää näitä minulle määrättyjä silmälaseja koko ajan niin kuin kiltin tytön kuuluukin, mutta minusta tuntuu että voin unohtaa nämä lasit kuitenkin jonnekkin joskus tosi harvoin kuitenkin.



 Saunapuitako hakemassa



Milana ja BB puun kannossa





Irrota



En tosiaan



Vedetään kilpaa



Nyt sen nappasin



Nam hyvää



En anna sulle



Anna sitten mulle



En



Mä sain sen



MINUN



En anna kenellekkään


 Nyt sitten tas kolme päivää Porvoossa, joten blogissa saattaa esiintyä katkos, toivotaan ettei.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti