torstai 30. kesäkuuta 2011

2 viikkoa


Tänään pienokaiset ovat täyttäneet kaksi viikkoa ja sen kunniaksi  vattuvarpaat ovat saaneet uudet pannat, sillä vauva pannat alkavat olla ihan viimeisessä kohden ja seuraavaksi sitten vaihdetaan isompien koirien pannat kaulaan. Täytyy sanoa, että on siinä hinnat kohdallaan tuollaisista pienistä pentupannoista mielestäni kiskotaan jo kun hinta oli 12 euroa kappale, onneksi meillä ei ollut kymmentä pentua. No pääasia, että uudet pannat löytyivät. Tänäänkin on ulkoiltu ja tietystikkin syöty. Pentuhuonetta voidaan kutsua pentuhautomoksi, niin lämmin siellä tänään on ollut. Pennuille laitetaan tänään vesikuppi pentulaatikkoon, koska on niin kuuma, saa nähdä mitä pennut siitä pitävät.



Mamma klo on yö ja noin 01:30, mua väsyttää mä en ole kuvaustuulella



Mä siis nukun ja toivon että tämä lapsilaumakin alkaa nukkumaan.



Mamma tee jotain nää villiinty ja mua väsyttää.



Kyllä nämä yö valvomiset on niin raskaita.



Taas tänäänkin ihan pihalla.



Mhhmm minkäslainen sää tänään tulee



Pihalla on niin mukavaa.



Tehdään vaikka juna.



Tai leikitään hippaa.



Mur mur täältä tulee karhu



Minä otan aurinkoa mun kauniille pienelle vatsalle joka tuoksuu pennulle.



Veljekset päällekkäin



Ei sittenkkin vierekkäin



Pylly vasten pyllyä pum pum



Tytöt vierekkäin



Kun en pääse yli niin..



menen sitten ali.



Ei mutta nythän mä hokasin pääsenhän mä ylikin.



Vatsat taitaa tässä killittää maitoa täynnä.



Näkeeköhän nämä "kaksoset" unta vaalenpunaisista norsuista.



Aivan uskomatonta laitoin tämän koiranpedin pentulaatikkoon, ajattelin, että siinä on kiva istua kun on pentulaatikossa, mutta noin 20 s kesti kun yksi pennuista oli kiivennyt petiin ja käpertynyt siihen nukkumaan. Hieno päivä tänäänkin ja huomisen jälkeen sitten alkaa KePollakin loma, aivan uskomatonta me ollaan yhtäaikaa lomalla, osataankohan me?


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti