sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Pentulaatikko esittelee


Se on sitten tullut selväksi pennut eivät halua osallistua valokuvaukseen, kylläpä oli ihan mahdotonta saada kuusi kuvaa, kuten tulette huomaamaan.



Minä olen kirjava poika ja tässä mammalle hymyä.



Vihreä marakatti-poika



Sininen poika



Keltainen tyttö



Punainen tyttö



Lila tyttö


Kuusi kuvaa saatu mutta kyllä oli työlästä sillä ainakin 20 kuvaa on seuraavan näköistä.



En taho mihinkään valokuvaan tyyppisiä, näille pennuille ei ole vielä selvinnyt, että ennen kuin ne lähtevät omiin koteihinsa niistä on jokaisesta otettu ainakin tuhat valokuvaa muistoksi. Pennuissa on nähtävissä jo nyt eroja yksi on sellainen seikkailija luonne, että kiipeilee joka paikkaan ja karkaa petulaatikosta heti kun silmä välttää. Joku hakee mamman turvaa ja haluaa nukkua kuono kiinni kuonossa. Yksi pennuista nukkuu selällään ja on niin söpö, yksi penuista haluaa aina mennä jonkun lelun alle nukkumaan ja yksi tietää missä kulkee "tontin" raja ei ylitä sitä mutta rajalla täytyy sitten kuitenkin nukkua ja yksi löytyy aina tissiltä, eli ei ainakaan näe nälkää. Kohta on taas tämäkin päivä kulunut ja pentujen punnitus aika. Pennuilla on aika pitkät kynnet ja kohta nekin täytyy leikata. Yhdelläkään pennulla ei olut kannuskynsiä.



Miten tuntuu kun joutuisin raahaamaan virtahepoa selässäni.



Ei taas ole mun pesu vuoro.



Olen aivan valloittavan söpö



Suukko mammalta



Äidin valvova silmä



Rajavartija



Voidaanko palkata lapsenvahti ei näitä yksi äiti pysty silmällä pitämään.



Minä ylitän tämän vuoren ja lähden suureen mailmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti