lauantai 23. heinäkuuta 2011

Lapseset viettävät viikonloppua


Tänään pentulaatikossa on käynyt vieraita ja pennut ovat seurustelleet kovasti niin lasten kuin aikuistenkin kanssa. Yksi pennuista on kärsinyt ilmavaivoista ja  kävin tarkistuttamassa pennun eläinlääkärillä, ettei ole mitään muuta ja ilmaa sieltä suolistosta löytyi, kova rupsutus kävi kun eläinlääkäri paineli pikkuista masua. Varmuudeksi pentu kuvattiin. Ehkä ylireagoin mutta tarkistettu on. Eli pennulla on pentukoliikkia niin kuin vauvoilla usein on.



Et viitsisi seisoa mun päällä



Mä odotan etä mun uimavesi lämpenee



Kohta mä sukellan



Huh helllettä nuku nyt tässä



Mä opettelen uimaan, nyt ensin selkää ja vasta sitten vatsaa



Moi kaikille



Tuo uimavesi ei vieläkään ole lämmintä.



Pennut läträävät vedessä ettei hiki pääse yllättämään.



Tässä tunnelissa on reikä molemmissa päissä.



Voisiko joku selittää miksi nämä kive ovat minun tielläni.



Tuolla suuri mailma odottaa



Kaunokainen



Yhteistuumin saatiin kolmannellekkin tytölle nimi, hänestä tuli Belunan Magic Mila, äitinsä mukaan, sillä Arja edellinen koira Bellan lapsi kantaa nimeä Madonna äitinsä mukaan niin saatiin jatkuvuutta tuolle perinteelle.



Hei uimavesi on lämmintä



Tuonne kun pääsisi niin lujaa menisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti