lauantai 30. heinäkuuta 2011

Lihaa, luita ja vieraita


Tänään oli taas lihan haku Urjalastaja siitä seruaa sitten aina kova pussitus operaatio, tällä kertaa saimme laitettua 34 pussia luita pakastimeen eli kuukauden on ruokahuolto turvattu. SItten Barbin perhe tuli käymään ja katsomaan pentuja. Kaikkein parasta oli että pitkästä aikaa sain myös kuvia Oliverista ja Oscarista ja heillä oli kaikki hyvin. Upeita kuvia pojista.



Kauniita unia. Ei nukuta.



Mä syön tän dalmantialaisen iltapalaksi.



Hienoa amupalaksi olikin isojen koirien ruokaa.



Nam



Minun luu



Taidan ottaa nämä kaikki.



Muistoissa Barbin pentuaika



Ida yritti kidnapata Brbille kaveria mutta minä olin tarkkana.



Hei Banjo katsos mikä minulla on?



Kummallinen pieni eläin voiko sen kanssa leikkiä?



Mä taidan tykätä siitä.



Tarja ja riiviö.



Banjo kävi myös uimassa.


Sitten seuraa Oliverin ja Oscarin kuvia.



Oliver ja oscar



Kaverukset parhaasta päästä



Vauhdissa löytyy



Oliverissa alkaa näkyä aikuistumisen merkkejä



Oscar tulee hyvää vauhtia perässä



Olipa joukkoon eksynyt kuva "karhustakin"



Kiitos paljon kuvista oli todella iloinen asia .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti