sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Pentuleikkikerho


Pentukerhon leikkitätinä on mukava olla, näin leikkisää pentuetta minulla ei ole ollutkaan, nämä leikkivät ihan koko ajan toistensa kanssa ja sitten leluilla. leluja varastetaan toisilta ja ollaan ylpeitä kun se onnistuu. Nyt alkaa valmistautumisen viikko, minä alan valmistautumaan pentujen luovutukseen - pentupaketit ovat valmiit - pentukansiot ovat valmiit ja toivottavasti luettu, jotta kaikki läpäisevät KePon pitämät kokeet, joissa ei virheitä kuulemma sallita - paperit ovat valmiit - pentutestaus on keskiviikkona - eläinlääkärin tarkastus torstaina ja sitten on vain luopumisen tuskaa jäljellä. Äkkiä on taas kulunut tämä pentueen kasvattamisen aika, vaikka tällä kertaa tähän pentueeseen liittyi niin paljon tunteita, oli ilon hetkiä monia ja sitten suuri suru pentueen isän Enzon pois menon johdosta.



Mitäs me tytöt



Possua mä metsästän



Voittajalla on possu suussa



Tyttöjen välistä



Arvatkapa mistä nämä kaksi ovat tulossa no he ovat tulossa tuosta takana näkyvästä "virtsaputkesta", ihan totta pennut ovat ottaneet sen pissapaikakseen, joten on siinä agility-koulutuksessa ihmetystä kun nämä koirat pysähtyvät putkeen pissalle.



Ei me olla tosissaan



Tämä on aika kiva possu



Mulla on sitten oikea mahtisika



Ei haittaa mä tykkään tästä



No leikitään omilla possuilla sitten



Mulla on mato matala



Hei tulkaa kaikki painimaan.



Tämä pallukka on ihan yhtä kiva kuin mamman roksit tämäkin nitisee hampaissa mukavasti.



Possu on tehnyt Pilvet.


Jyryn elämä Pohjanmaan lakeuksilla sujuu hauskoissa merkeissä ja Jyry viihdyttää siellä palvelijoitaan.



Kova poika uimaan



Hienosti hallussa nuo uimaliikkeet.



Jäätelöä nam



Joko saa ottaa



Silloin kun ei pääse uimaan on palvelijoiden tehtävä hoitaa viilennys.




Unilelu


Kiitos kuvista ja toivottavasti elokuussa nähdään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti