perjantai 5. elokuuta 2011

Eron hetki on kaunis


Tänään oli sitten erottava jo kolmesta pienokaisesta, Lyyli lähti viemään terveisiä Mandylle ja nelson taas sitten Moosekselle ja Paloma Banjolle. Vaikka olikin haikeaa niin oli ihanaa nähdä niin onnellisia ilmeitä kun pienokaiset olivat uusien omisjiensa sylissä. Ensimmäisenä kotiin lähti Lyyli kohti Kokkolaa.



Kaikkea hyvää elämääsi muruseni, pikkuinen suloinen Lyyli( Belunan Magic Lyyli). Kasva oikein hienoksi leoksi ja tuota paljon iloa perheellesi. Lyylin pieni tassu jätti ikuisen jäljen sydämeen.



Aamulla Milana antoi Lyylille vielä pienet hörpyt koska kotimatka on niin pitkä.



Joko kuuluu auton ääni joko minun perheeni saapuu



Tuolta ne tulevat



Heippa rakas äitini minun täytyy lähteä uuteen kotiini Kokkolaan.



Hyvää koiran elämää lapseni ja vie sisko Mandille terveisiä, että kasvattaa sinusta kunnon koiran.



Tää  onnea on



Kiitos Hanna ja Sami, että annoitte Lyylille kodin luonanne.


Kun Lyylin kotimatka alkoi niin saapuivatkin sitten Nelsonin perhe pienokaista noutamaan.



Kaikkea hyvää elämääsi pikkuinen Nelson karhuni, kasva isoksi leijonakunigkaaksi. (Belunan Magic Nelson). Pikkuinen tassusi on jättänyt jäljen sydämeeni.



Heippa mun mammani, mun pitää lähteä nyt omaan kotiini tuonne Tampereelle, vienkö veli Moosekselle terveisiä.



Hyvää matkaa uuteen kotiin ja terveisiä Moosekselle, että kasvattaa sinusta kunnon "leijonan".



Kiitos Satu ja Mikko, että annoitte Nelsonille kodin.


Illan tullen saapuivat sitten Tarja ja Kari noutamaan pikkuista Palomaa kotiiin, jossa Banjo jo odotteli leikkikaveria.



Hyvää kotimatkaa sydänkäpyseni pikkuinen Paloma (Belunan Magic Paloma), pieni tassusi on syövyttänyt ikuisen jäljen sydämeeni.



Odottakaa mua kutittaa.



Heippa äiskä mä tuun pian sua kattoon älä ole murheellinen.



Kiitos Tarja ja Kari niin paljosta etteivät sanat sitä voi kertoa. Tuokoon pikkuinen Paloma iloa elämäänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti