tiistai 30. elokuuta 2011

Nyt ne on saapuneet


Ai että mitkä on saapuneet no hirvikärpäset "meidän" metsiin, yksi sellainen käveli mun poskellani, juuri kun olin kietoutunut hämähäkin virittämään verkkoon se tuli taka vasemmalta ja siinä se oli, minä hillitsin itseni ja nappasin ötökän sormieni väliin ja päästin sen vapaaksi sillä ei yhden hirvikärpäsen tappamisesta olisi ollut mitään iloa kenellekkään ja toivon että se kertoo kaikille kavereille kuinka kiltti olin sille. Palomaa ja Banjoa ei hirvikärpäset ole vaivanneet kun ovat olleet retkellä viljapellolla ja onhan Paloma saanut kaveriksi hevinkin ja hyvin näyttää jutut sujuneen.



Banjo ja Paloma



Banjosta on tullut niin iso koira joka pitää huolta pikkuisesta Palomasta.



Paloma tähtisilmä



Me katsotaan yhdessä mikä sieltä oikein tulee



Kuono  vastatulleen



Riittää kun etutassut koskettaa maata



Yhdessä on hauskaa



Tuulen lailla kiitää Paloma



Uusi kaveri Hevi



Hauska tutustua



Nyt me jo tunnetaan



Niin söpöjä molemmat



Mä pussaan sua



Apua mamma Hevi syö mut



No en syö mä vain juksasin sua ipana.


Aivan ihania kuvia, kiitos Tarja


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti