lauantai 6. elokuuta 2011

Pienokaisten ensi hetket uudessa kodissa


KOlme pienokaista on jo päässyt omiin koteihinsa ja tässä ensitunnelmat  matkalta ja kotoa. Uudet kaverit on otettu hyvin vastaan ja perheet ovat saaneet nähdä päivän nousevan ihan aamusta alkaen kun pienet riekkujat ovat heidät herättäneet.



Ensimmäisenä kotiin lähti Lyyli, jota vastassa oli Milanan sisko Mandy



Että tämmöisen "härkkijän" sinä siskoni sitten tänne lähetit.



Taidan tykätä tästä pikkuisesta.



Heippa vaan täällä uudessa kodissa on mukavaa T. Lyyli



Onko vielä mitkä matka, tuumii Nelson



Pääasia että tarjoilu pelaa



Jatketaan



Onkos tuo mun kaveri vähän iso, no ei haittaa.



Vai tällaisen kaverin se Milana sisko mulle tänne lähetti.



Mä rupeen tän perhen pomoksi, seuratkaa johtajaa



Jaa ettei voi kaivaa terassia ylös miksei?



Söiskö nyt ahkeraliisat vai hortensiat?


Kolmantena sitten lähti Paloma.



Kuka tuo on kysyy Banjo?



Siis se jää meille jipii, nyt mä riehaannun



Oletko mun leikkikaveri



Olen mielelläni siis leikitään.



Mä tykkään susta ja olen sun pikkusisko.



Mennään yhdessä.



Tankkauspiste



Paloma pikkuinen



Tervetuloa kotiin Paloma


Näin on kolme pentua onnellisesti uusissa kodeissaan. Vielä kolme pikkuista odottaa perheitään, mutta tänään kaksi heistä taas lähtee ja sitten huomenna viimeisenä Remy-Martin.


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti